Aktywne Wpisy

mirko_anonim +38
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Cześć wszystkim, nazwijmy mnie Michał. Od jakiegoś czasu bawię się uczuciami prostytutek (trójmiasto). Ale o co kaman:
Mam 28lat, pracuję jako menedżer w firmie logistycznej. Mam gadane, dobrze wyglądam. Trochę jak mityczny syn koleżanki Twojej starej :D więc ubieram się w garniak, idę na pannę(młode Julki 20-25lat). Biorę na godzinę, robię ją realistycznie z 25 minut po czym zaczynam nawijać że w sumie to się z nią umówiłem bo
Cześć wszystkim, nazwijmy mnie Michał. Od jakiegoś czasu bawię się uczuciami prostytutek (trójmiasto). Ale o co kaman:
Mam 28lat, pracuję jako menedżer w firmie logistycznej. Mam gadane, dobrze wyglądam. Trochę jak mityczny syn koleżanki Twojej starej :D więc ubieram się w garniak, idę na pannę(młode Julki 20-25lat). Biorę na godzinę, robię ją realistycznie z 25 minut po czym zaczynam nawijać że w sumie to się z nią umówiłem bo

źródło: Screenshot-20250627-184227-Messages
Pobierz
mirko_anonim +2
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Mirki jak sobie poradzić ze strachem przed samotnością? Mam 32 lata i od 6 lat jestem w związku z dziewczyną, która nic kompletnie do niego nie wnosi. Nie sprząta, nie gotuje, s--s też już dawno się znudził i nawet mi się już nie chce, jest toksyczna, egoistyczna, narcystyczna, przeciętnej urody, depresyjna i ma jeszcze kilka innych problemów i nie mogę z nią zerwać. Jestem świadomy, że ciągnie mnie
Mirki jak sobie poradzić ze strachem przed samotnością? Mam 32 lata i od 6 lat jestem w związku z dziewczyną, która nic kompletnie do niego nie wnosi. Nie sprząta, nie gotuje, s--s też już dawno się znudził i nawet mi się już nie chce, jest toksyczna, egoistyczna, narcystyczna, przeciętnej urody, depresyjna i ma jeszcze kilka innych problemów i nie mogę z nią zerwać. Jestem świadomy, że ciągnie mnie