Wpis z mikrobloga

Ej, mam dziwny problem.

Kupiłem godzinę temu dosłownie AirPods MAX w x-komie (przestałem u nich kupować, ale tylko oni mieli na miejscu, chciałem żonie sprawić prezent dziś). Pudełko to szare tekturowe było ruszone, ale białe właściwe miało plomby itp, więc nie miałem z tym problemu, Słuchawki normalnie się połączyły, działają. Problem jest inny - wygaśnięcie gwarancji to 26.03.2026 xD czyli jest u---------e półtorej miesiąca gwarancji, czuję się oscamowany. Wiecie o co chodzi? @x-kom - co wy odwalacie?

#apple #sluchawki #iphone
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@x-kom: Korzystając że tu jesteście to ja mam prośbę o lepsze pakowanie UPSów. Niestety ale sam karton od UPSa to żadna ochrona i przychodzą jako grzechotka :(
  • Odpowiedz
@Arkadioization: na tagu widziałem, że to częsty case u resellerów - Apple nabija gwarancję z dniem sprzedaży do resellera, a nie klienta. Możesz napisać na support Apple i wysłać dowód zakupu to ci zmienią
  • Odpowiedz