Wpis z mikrobloga

@MasazProstaty: no właśnie to twierdzenie o "drugim samochodzie" jest bardzo przestarzałe. Nie ma żadnego powodu żeby z Tesli nie korzystać w trasach. Tylko przez ostatnie 25 dni byłem w Warszawie, Szpindlerowym Młynie, dwa razy w Pile (ze Szczecina) i na około Zalewu Szczecińskiego.
  • Odpowiedz
@kanal35_pl ja analizowałem temat wielokrotnie i jednak przy moich dlugich trasach warszawa - Berlin czuł bym się niekomfortowo. Byłem na jeździe testowej tesla wkoncu się nie odważyłem. Może kiedyś. Narazie dwa benzyniaki. Większość moich znajomych też się wstrzymuje. Może być tak że branża wróci do benzyny i samochody elektryczne pozostaną tylko jakimś cieniem na mapie histori motoryzacji, zobaczymy
  • Odpowiedz
wielu ludziom wydaje się, że Tesle są dużo droższe niż inne auta.


@anonimowy_programista: Nic dziwnego, wynika to z tak prostego faktu iż tesla kilka lat temu zwyczajnie była w ten sposób przedstawiana przeciętnemu polskiemu zjadaczowi chleba.
  • Odpowiedz
  • 5
@kanal35_pl to jest jakiś warunek podczas kupowania auta elektrycznego, że musisz od razu założyć kanał na youtube o życiu z autem elektrycznym? Ja mam taką teorię, że właścicielom elektryków te ładowania w ogóle nie przeszkadzają, bo mogą sobie w ich trakcie nagrywać lub montować vlogi o tym jak jest super.
  • Odpowiedz
  • 0
@anonimowy_programista

@kanal35_pl: wielu ludziom wydaje się, że Tesle są dużo droższe niż inne auta. Gdzie biorąc pod uwagę osiągi i wykończenie, to jest moim zdaniem najlepsza oferta


Tak, to prawda. Problem w tym, że nie każdy chce/potrzebuje/stać go na samochód w tej cenie. Teslarze zawsze się chwalą, że mają 3s do setki, po czym piszą że w trasę to i tak się jeździ tylko czasami. Gdzie sens, gdzie logika?
  • Odpowiedz
@mlodir: auta spalinowe do 130 też nie są lepsze. A elektryka sensownego też da się kupić w tej cenie.

to jest jakiś warunek podczas kupowania auta elektrycznego, że musisz od razu założyć kanał na youtube o życiu z autem elektrycznym?


Dopóki w Polsce to egzotyka, do tego nieznana i wywołująca emocje to tak będzie. Gdyby 100 lat temu był YT było by to samo z
  • Odpowiedz
to jest jakiś warunek podczas kupowania auta elektrycznego, że musisz od razu założyć kanał na youtube o życiu z autem elektrycznym?


@mlodir: autor tego filmu posiada konto na YouTube od 11 lat i ma wrzucone na kanale kilkadziesiąt filmów. By to sprawdzić, wystarczyło kliknąć dwa razy i przescrolować.

Ciekawe w ilu jeszcze przypadkach wmawiasz sobie, że świat wygląda dokładnie tak jak Twoja wizja
  • Odpowiedz
@PiotrFr: koleś tu robi trasę 358km z jednym przystankiem po 200 z kawałkiem. W tym waszym idealnym świecie ładowarka stałaby w miejscu docelowym, a jednak tak nie jest. Na tak krótkiej trasie potrzebny był dodatkowy przystanek na ładowanie. Ja wiem, że dla was to nawet lepiej, bo to trzeba byłoby przejechać 230km ciągiem, a to męczy, to lepiej zrobić przystanek po 160km, żeby potem przejechać 70km do miejsca docelowego, ale
  • Odpowiedz
@mlodir: Jak nie masz ładowarki w domu to nie kupujesz elektryka. Jeszcze długo nie będzie idealnego świata. Trzena się z tym pogodzić a każdy elektyk na drodze to cegiełka do tego aby podrózowanie nimi było wygodne i komfortowe.
Tak wygląda zgrubsza mój zasięg na 80% baterii. Czyli mozna dojechać do miasta w kole i jeszcze się pokręcić odbębnić spotkanie i jeśli w tym czasie nie można było się naładować to trzeba
zibizz1 - @mlodir: Jak nie masz ładowarki w domu to nie kupujesz elektryka. Jeszcze d...

źródło: zasieg

Pobierz
  • Odpowiedz
@zibizz1: zgadzam się w pełni. Tylko dlaczego już teraz robimy pod górkę tym, którzy nie mają warunków na elektryka? Kary za emisję CO2 nie zostaną przecież zapłacone przez producentów aut, tylko zostaną przeniesione na klientów. Za to ci których stać na zakup drogiego elektryka i mają warunki żeby nim jeździć, dostaną jeszcze dopłaty.
  • Odpowiedz