Aktywne Wpisy

Słuchajcie wreszcie dane było mi zapoznać się z #kouros. Nie znam się w ogóle na #perfumy więc zrobiłem kilka wycieczek po perfumeriach i zamówiłem odlewki paru kultowych śmierdzieli. xD Moim celem było noszenie jednego zapachu przez jeden dzień i chciałem podzielić się spostrzeżeniami na temat tego mocarza. xD
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
źródło: yves-saint-laurent-kouros-woda-toaletowa-100ml
Pobierz
BrakWolnegoLoginu +127
W takim kraju zyjemy xD Mlodzi doslownie mowia wprost jakie maja problemy, a boomerzy im mowia, ze wcale takich nie maja I wypisuja przy tym litanie o tym, ze kiedys to bylo tera to nie jest. Sam jestem inzynierem lvl28, zarabiam 4800 do reki w biurze. Umowe o prace na rok dostalem po 9 miesiacach okresu probnego na umowe zlecenie, w niemieckim korpo xD Nie wiem co mam robic innego, zeby zaczac
źródło: chrome_screenshot_29 Oct 2025 12_52_44 CET
Pobierz

Gurwa jak zawsze chodzi o dojenie kasy z ludzi naiwnych.
#szury #paramedycyna
źródło: temp_file3486342308813125725
PobierzJego najciekawsza teza to to, że sklepowe pasteryzowane mleko jest kompletnie bezużyteczne i zamiast tego należy pić zsiadłe mleko prosto od krowy. Kij z tym, że to proszenie się wręcz o zakażenie E. coli, Campylobacter, Listeria monocytogenes i innymi cudami xD
@Lolenson1888: nie znam gościa, ale 'prosto od krowy' mówi się z reguły o mleku nie poddanu procesowi UHT, a jedynie np krótko podgrzenemu.
Przypomnę młodszymi użytkownikom, ze mleka UHT nie da sie skisic, a naturalnie skiszone mleko ma niepowtarzalny smak. Setki razy, z rodziną to tysiece, pilem takie mleko, mniej lub bardziej podgrzane i nikt nigdy
@kam966: może I tak, ale strasznie śmierdzi
Pyszna słowiańska dieta czyli tłuszcz x1000.
Ile miał? Coś koło 60 lat, a tak miała być długowieczność.