Wpis z mikrobloga

  • 2
@Zerp poe2 nawet nie jest w tej samej lidze toporności jakiej było Poe1 6,7,8 lat temu nie mówiąc już o starcie
Łysy nawet itemow filtrów nie chciał, wojna na noże z nim była zawsze i o wszystko, gdyby się nie odsunął to do dzisiaj zbieralbys wiadomy po sztuce a nie po 40 xD
nie wiem skąd nagle taki sentyment do jego powrotu
  • Odpowiedz
@levzor: nie mam żadnego sentymentu, no może troche, ale gadanie ze był on jedynym hamulcowym jest troche zabawne patrząc na to jak wyglada poe2
  • Odpowiedz
  • 0
@Zerp a jak wygląda, bo nie wiem z czym dokładnie masz problem, że na start EA gra nie jest idealna?
Praktycznie wszystkie największe problemy jakie mają ludzie zostaną w tym albo następnym paczu rozwiązane
  • Odpowiedz
@levzor: od czego by tu zaczac

odnawianie flaszek z wella, p-------e tierów modów na odwrót, crafting na zasadzie podnies przedmiot walnij trans aug w-------l na ziemie bez scourow i altow, problem z podmienianiem przedmiotow jesli psuja ci resy co w poe1 bylo latwo rozwiazane harvestem, w----------e tysiace on death effectow, gigaback tracking z szukaniem mobow po mapie z zaułkami
  • Odpowiedz
oglądałeś wczorajsze q&a? do czego ty się teraz p------------z? że nie będziesz miał na co srać? xd


@levzor: a ty ogladałes? moze po angielsku nie rozumiesz bo dosłownie żadnej z rzeczy które wymieniłem nie zmienią xD, ale jesli sie gdzies myle to mozesz dac timestampa chetnie poslucham
  • Odpowiedz
@Zerp: tu masz podsumowanie i przestań się mazać
https://docs.google.com/document/d/1_xKtg1HIoCcr8LuAo0Pwyqp-4VGSq-nLFjEP7TqrlIk/preview?tab=t.0

resisty - będą wymienne runy
death effects - wywalają je z ataków elit
mapy z zaułkami - są przychylni do dodania checkpointów jak w kampanii
crafting - chcą co ligę dodawać coś do craftingu żeby był bardziej deterministyczny jak w poe1 więc to będzie bardziej długofalowe, ale to kwestia czasu, a nie pytanie "czy w ogóle coś się zmieni", teraz zmieniają
  • Odpowiedz
@MalpkaJeanPaul: wiem co miał na myśli, ale dają inne narzędzie do ich naprawy, 8 lat harvestu w grze nie było i ludzie jakoś sobie radzili, teraz zabierz dziecku grabki to siądzie i się rozpłacze xD
tiery odwrócili żeby korelowany z mapami rosnąco=lepiej, dla mnie też debilizm, ale mleko się rozlało i raczej tego nie zmenią
  • Odpowiedz
death effects - wywalają je z ataków elit

nie, powodują tylko że ataki nie będą cie zabijać gdybyś moba wczesniej zabił, wciąż jest kupa mobów które bedą wybuchac po śmierci bo to nie jest atak

podmiana resistow w runach nie rozwiązuje problemu ale skoro nie widzisz różnicy to nie bede tego ciągnał

checkpointy sa jakims rozwiązaniem
  • Odpowiedz
  • 0
@Zerp z runami i efektami po śmierci tyle na razie wystarczy, czego chcesz więcej? Wybuchające moby to nie jest aż taki problem jak dostać od skilla martwego już moba, możesz się nauczyć, przy których mobach trzeba uważać, pozostanie skill issue
Ja to rozumiem, ale ty chyba nie zrrozumiesz, że specjalnie grę ogołocili do zera żeby zmniejszyć barierę wejścia dla nowych graczy. Wszyscy, którzy próbują Poe1 odbijają się od drzewa pasywów i
  • Odpowiedz