Aktywne Wpisy

walokid +9
Robiłem koledze #elektryka w domu, a nie jestem elektrykiem. Łączyłem kable na kostki wago bo najłatwiej się spina i rozpina, ale kiedyś mi jeden spec mówił że to fuszerka jest i lepiej zaciskać przewody albo łączyć na kostki skręcane. Jakie macie zdanie na ten temat?
#majsterkowanie #walokidmajstruje
#majsterkowanie #walokidmajstruje

źródło: wago
Pobierz
delli44 +714
UWAGA! Przedstawiamy najnowszą mapę Wypoku! #heheszki

źródło: 65feef06d4e4add0933bd08928308da5
Pobierz
Plusy:
- soundtrack. Serio. Same klasyki,
- grafika i detale jak na swoje lata wyglądają świetnie,
- dużo różnych trybów wyścigów,
- TUNING kuuurała!!!
- tuning zaawansowany (korekta turbo, wysokości zawieszenia itp.)
- przyjemny model jazdy,
Minusy:
- ekonomia z--------u. Trzeba się dużo najeździć, żeby coś kupić np. turbo stage 3 to 7000$. Za wyścig poziomu trzeciego dostajemy 1200. A gdzie reszta ulepszeń,
- tuning wizualny zastarzał się jak Daweoo Lanos w gazie - średnio,
- trybów wyścigu jest dużo ale tras mało. Miasto, miasto w górach, lotnisko, krótki tor, długi tor. Dodatkowo twórcy karają nas 4 okrążeniami na długich trasach więc ... jedziemy i jedziemy i jedziemy i jedziemy ...
- przeciwnicy głównie obijają się o ściany ale za to oszukują więc my możemy jeździć perfekcyjnie ale bot John zawsze będzie 2,5 sekundy za nami. Nawet jeśli w połowie drogi zaliczy dachowanie xD
9/10
#staregry #needforspeed
źródło: nfsu2
PobierzTak czy owak NFSU wspominam bardzo dobrze
Ahh rubberbanding xd pamiętam chyba Ford Racing któryś, mam parę ładnych sekund przewagi jadąc pełną prędkością Fordem GT, a tu nagle wjeżdża mi w tyłek Fiesta jadąca jakieś ~450 km/h xD
Ogólnie te drag race z przeszkodami to jakiś żart. 5% to dobre wrzucanie biegów a 95% to omijanie ścian na drodze jadąc z prędkością +200 km/h xD