@Mantusabra Puzzle są spoko, ale trzeba mieć cierpliwość. Ewentualnie jakieś malowanie po numerach - u kińczyka są nawet smutne żaby i można obraz mieć. Albo słodycze XD
@Mantusabra: zależy jaki budżet, może coś do rysowania, lepszy tablet albo rysik, nie znam się xD Albo wiadomo, coś do herbatażu xD Albo ten taki co na zawodach szachowych jest zegar taki, stoper chyba specjalny Szachów drewnianych nie bo Ty internetowo, ale taki stoper? chociaż tu przemawia przeze mnie moje osobiste upodobanie do mechanizmów zegarowych xD
@hibiskus_mi_umieraa to już lepiej farby ( ͡°͜ʖ͡°) no słodycze może @lubel a to legalne w polszy? Ehh nwm @marek_osobisty o jakiej grze myślisz żeby sobie kupić? @PorzeczkowySok tablet mam ale chyba nie ma sensu lepszego kupować. Do herbatażu mam wszystko, najwyżej herbatki jakiejś lepszej kupić ( ͡°͜ʖ͡°) to już lepiej szachy drewniane widziałem po 200zł fajne
@Mantusabra: To może kup prezent taki przy którym się człowiek cieszy np x grę, albo inną zabawkę czy planszowe cuda, klocki jakieś itp. Ja stary chłop a sobie gram w Steep, dawno takiego "funa" nie miałem pomimo że tysiące godzin spędzonych przy innych grach.
Wez pod uwagę prezent z którego człowiek czy to mały czy duży będzie czerpać z niego przyjemność przez minumum wiele dni, a może drona jakiegoś taniego
@PorzeczkowySok: słuchawki mam i do muzyki robienia, lego nigdy nie kupowałem i wstydzę się kupić xD. Ubranko to nie wiem to nic specjalnego. Chyba szachy mi wystarczą na logikę, noooo jeszcze muszę pomyśleć ( ͡°͜ʖ͡°)
Albo wiadomo, coś do herbatażu xD
Albo ten taki co na zawodach szachowych jest zegar taki, stoper chyba specjalny
Szachów drewnianych nie bo Ty internetowo, ale taki stoper? chociaż tu przemawia przeze mnie moje osobiste upodobanie do mechanizmów zegarowych xD
@lubel a to legalne w polszy? Ehh nwm
@marek_osobisty o jakiej grze myślisz żeby sobie kupić?