Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Zamierzam zakupić gotowy zestaw przyrządów do domowej siłowni. Początkowo myślałem o ofercie na Allegro, jednak natrafiłem na nieprzychylne opinie na Wykopie. Najwięcej komentarzy dotyczyło niezadowolenia z rozmiaru obciążeń – nie chodzi mi o ich wagę, ale o samą wielkość. Nic oprócz tego nie przeczytałem, a mi to szczerze mówiąc nie przeszkadza. Czy mógłby się wypowiedzieć ktoś, kto ma doświadczenie w tej kwestii? Jeśli Allegro nie jest najlepszym wyborem, gdzie warto szukać? Chciałbym, aby cały zestaw zmieścił się w budżecie do 1500 zł i nie musiał nic dokupowywać na innych stronach różne rzeczy. Dziękuję za wszelkie sugestie!
Jestem amatorem i sie nie znam. Chyba, że ten zwykły z allegro wystarczy?
#mikrokoksy #mirkokoksy #silownia

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: razzor91

mirko_anonim - ✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Zamierzam zakupić gotowy zestaw przyrządów do...

źródło: SILOWNIA-SAPPHIRE-123kg-ZESTAW-kulturystyczny-LAWKA-gryfy-OBCIAZENIA-hantle

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim: sam używam tego bitumicznego obciążenia i jakoś szczególnie to nie przeszkadza. Chyba, że ktoś ma krótkie ręce to już może nie zrobić pełnego ruchu z największymi talerzami. Większa wada w tym obciążeniu to to, że jest delikatne. Jedno uderzenie o ziemię nie tak i się z tego sypie piach czy tam beton. Większość sprzedawców opisuje je jako bitumiczne ale w środku jest coś sypkiego a nie masa bitumiczna. Ale
  • Odpowiedz