Wpis z mikrobloga

#mikrokoksy
Możecie polecić dobrego trenera online? Próbuje ułożyć plan treningowy i wydaje mi się, że im więcej czytam i słucham to mam co raz większy mętlik w głowie.
Będę również wdzięczny za polecenie dobrej literatury lub materiałów online.

Jakoś łatwiej mi było gdy po prostu trenowałem nie poznając wszystkich youtubowych ekspertów.
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@arek464 trener online średnio Ci pomoże, szczególnie jeśli jesteś początkującym. A korzystanie z „usług” lokalnych autorytetów tego tagu szczerze odradzam. Jeden pewnie będzie chciał napakować Cię sterydami, bo tak łatwiej, a drugi miesza fakty z bro science i udaje mądrego.
  • Odpowiedz
  • 0
@groman43: Do tej pory wydawało mi się że nie jestem początkującym, ale mogę zaliczyć się już do grona tych średniozaawansowanych. Niestety internet i mnogość wszelakich, różnych szkół, trochę mnie sprowadziła.
Planuje pracę na push pull 4 razy w tygodniu.
W internatach zalecają takie ilość ćwiczeń na jednej sesji treningowej, że zastanawiam się czy to ja robię źle ćwiczenia, czy po prostu autorzy wpisów zakładają że treningi ma trwać po 2h.
  • Odpowiedz
@arek464: no to po prostu się o---------z ( ͡º ͜ʖ͡º)
Wiadomo, że przy ciężkich seriach roboczych te solidne 3 minuty przerwy styknie, ale resztę robisz "na bieżąco" z przerwą na dołożenie ciężaru i wyrównanie oddechu.
  • Odpowiedz
@groman43 akurat kwestia sterydów jest zupełnie pieciorzedna w przypadku współpracy z @Lewusx . Jak się do niego zgłosiłem byłem na b----e. Jedyne co zrobił to zmienił dawkę i ilość hcg i ari. Od tamtej pory temat w ogole nie jest poruszany a współpraca dotyczy przede wszystkim treningu i diety. Nigdy nie uslyszalem od niego tekstu w stylu musisz wziac to lub tamto albo nawet sugestii żeby cos brać.

A jeżeli
  • Odpowiedz