Aktywne Wpisy

Grzesiok 0
Poszukiwane: Filmy pod Halloween dla młodszej młodzieży = 12-13 latków.
Co możecie polecić? Nie chodzi mi o takie błahe produkcje jak gęsia skórka, bo "IT" już mają zaliczone ale z drugiej strony nie wyjeżdżajmy z jakimiś Egzorcyzmami lub Obecnościami, bo to może być za mocne.
#film #filmy #horror #filmnawieczor
Co możecie polecić? Nie chodzi mi o takie błahe produkcje jak gęsia skórka, bo "IT" już mają zaliczone ale z drugiej strony nie wyjeżdżajmy z jakimiś Egzorcyzmami lub Obecnościami, bo to może być za mocne.
#film #filmy #horror #filmnawieczor

ZabijamKury +17
Trochę mi się uleje, bo zaczynam się czuć jak Zajechany Zygmunt.
Pracuję jako programista i zarabiam te magiczne 15k netto na fakturze, czyli po podatkach, zusach, księgowym 10400 zł. Ostatnią podwyżkę miałem dokładnie 2 lata temu i było to magiczne 3 zł na godzinę (zayebista kwota nie ?). Miałem obiecane, że na początku tego roku będę miał 15 zł netto więcej i we wrześniu kolejne 10 zł bo firma się zaczęła
Pracuję jako programista i zarabiam te magiczne 15k netto na fakturze, czyli po podatkach, zusach, księgowym 10400 zł. Ostatnią podwyżkę miałem dokładnie 2 lata temu i było to magiczne 3 zł na godzinę (zayebista kwota nie ?). Miałem obiecane, że na początku tego roku będę miał 15 zł netto więcej i we wrześniu kolejne 10 zł bo firma się zaczęła

P.S. zdjęcia kłamią. Było ciemniej a to bardziej pomarańczowe i zdecydowanie nie był to wschód słońca (nawet nie był to wschód) :P
źródło: temp_file2148470806315769925
PobierzGodzina około 6 rano. Nie był to ani księżyc ani słońce. Pod spodem nic nie było widać.
Natomiast jest to nad strefą przemysłową, więc pewnie to jest źródło.
Jakaś chmurka ze światełkiem na dole? Czy chodzi tylko o samo światło, a chmurka to chmurka?
Jak byś to opisał?
Była tam mgła, albo inna kiepska widoczność? Możliwe, że to jakiś komin w oddali?