Wpis z mikrobloga

@Krolik: ma bardzo fajny error handling. Aczkolwiek ja dalej nie widzę plusów ponad C++ jak ktoś patrzy na to co robi ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz
Aczkolwiek ja dalej nie widzę plusów ponad C++ jak ktoś patrzy na to co robi


@sorek: Jak robisz mały projekt sam, to może i tak jest. Ale praktyka realnych dużych projektów np. w Google i Microsoft pokazuje, że tak nie jest - nie da się nie robić błędów w C++.
  • Odpowiedz
@sorek: logika na zasadzie “pasy bezpieczeństwa nie chronią przed każdym wypadkiem a jadąc 30 km/h też można się zabić, więc nie zapinam pasów i jeżdżę 250 km/h”
  • Odpowiedz
@Krolik: raczej kwestia tego po co wkładać progi zwalniające na autostrade ( ͡º ͜ʖ͡º)

Nie bez powodu z Rusta się śmieją, że istnieje w nim więcej stworzonych silników gier niż gier xD
  • Odpowiedz
@sorek: kto się śmieje? Chyba tylko jakieś wykopki po bootcampach, które nie rozumieją że ekosystemy języków były budowane przez dekady. Np. Python potrzebował 20 lat aby przebić się do mainstreamu.

A jeśli chodzi o gry to gamedev jest generalnie bardzo konserwatywny i zacofany zawsze. Kiedy C++ było w mainstreamie programowania biznesowego to gamedev twardo kodził w C. Kiedy C zdobyło rynek, branża gamedev twierdziła, że jest za wolny i robiła
  • Odpowiedz