Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
#silownia #mirkokoksy i #mikrokoksy

jakie cwiczenia wykonywać zamiast martwego ciagu i przysiadów z obciazeniem?
Mam problemy z plecami - skolioza w odcinku lędźwiowym. Niejednokrotnie już nabawiłem się paraliżujacego bólu pleców po dzwiganiu jakiś kartonów itp. Później byłem uziemiony przez 2-3tyg. Dodam, że średnio jest u mnie z mobilnościa i zakresami ruchów, wiec na tym sie skupiam pomiedzy treningami siłowymi. Jestem początkujący - 3msc stażu, w tym czasie robłem martwy i siady, ale mam w głowie blokade.

· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Dipolarny
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

• 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim: W zasadzie większość gdzie nie wyginasz, nie skręcasz pleców i nie ma dużego obciążenia. Akurat robiłem research na ten temat bo różowa ma skoliozę. Właśnie Martwy ciąg i Przysiady z dużym obciążeniem to coś czego powinieneś przede wszystkim unikać na tym etapie. Później siady z jakimś mniejszym obciążeniem mógłbyś robić. Leg pressa też bym unikał, chociaż niektórzy twierdzą, że lepszy niż przysiady - to ja czuję nawet większe obciążenie
  • Odpowiedz
via mirko.proBOT
  • 1
✨️ Autor wpisu (OP): @G06DbT: 2x trening silowy 2x basen (tylko pływanie kraulem) i 1x scianka wspinaczkowa na weekendy, tak aktualnie wyglada moja aktywność od jakiegoś czasu. Chodzi mi w tym poscie o ćwiczenia na nogi plecy przy których mam dużo mniejsze ryzyko zrobienia sobie krzywdy.

@Mirkosoft Z hip trustami nie ma problemu, bo nie odczuwam bólu. Własnie chodzi o te ćwiczenia zastępujące siady i martwy ciąg. Dzięki
  • Odpowiedz
via mirko.proBOT
  • 1
✨️ Autor wpisu (OP): @Poemat: wyliczone 11 stopni, ale było to robione kilka lat temu. Aktualnie stan mógł się pogłębić przez prace siedzącą. Dlatego też zdecydowałem sie na rozpoczecie treningów ok 3msc temu. Tak, wiem, że troche późno :)