Wpis z mikrobloga

@Olcziq: Byczq +1
Osobiście nie jestem jakimś super haterem soulsów spróbowałem ( bloodborne) i wiem że jest to gatunek nie dla mnie i tyle niech każdy gra w to co mu się najbardziej podoba.
Ale czasami jest to bolesne np takie witchfire na które mega czekałem bo wyglądało jak nowe doomy too - Soulslike ;/ i to jeszcze mega trudny (źródło quaz9) a czasami to nawet nie przeszkadza jak w
  • Odpowiedz
@rukh: z tego co rozumiem grający wybrał tylko te podstawowe, nie wiem skąd ten kontrast wynikał ale to bardziej wygląda jak jakiś problem z HDRem
  • Odpowiedz
@Olcziq jak kiedyś komuś napisałem, że Bloodborne jest nudny, bo trzeba po zgonie cisnąć pół mapy do bossa, to się oburzył jakbym mu matkę zwyzywał.
Trudne gry są fajne, ale nie lubię, jak ta "trudność" polega m.in. na tym, że muszę stracić 5 minut, żeby dojść do miejsca, gdzie czeka boss.
Od tamtej pory nie bardzo podchodzę do soulslike'ów, bo szkoda mi czasu - grać w grę 100h, z czego tylko
  • Odpowiedz
W oryginale z tej trawy, co jest płaską teksturą, nic się nie odbija.
Z tymi shaderami z moda który jest na bazie DirectX 11, to jak ustawi się tak, by widzieć słońce odbijające się od powierzchni, to światło odbija się jak od pleksy, np. z tych tu kamieni w tym fragmencie. https://youtu.be/QOOYBg-C8-4?t=588
Postać główna też jakaś blada na całości, światło się odbija od ubrań jak od skóry.
rukh - W oryginale z tej trawy, co jest płaską teksturą, nic się nie odbija.
Z tymi s...

źródło: Gothic-05-Diego-1440

Pobierz
  • Odpowiedz
@Szalom ognisk jest przecież od #!$%@? w soulsach, w czym w ogóle tu masz problem xD, że do bossa biegnie się 30 sekund, albo niech będzie, że minutę? Jeśli chodzi o questy to nie są wymagane do przejścia gry, więc to twoja decyzja, czy chcesz je robic i to jest bardzo dobre, bo gra nie polega na bezmyślnym odhaczaniu znaków zapytania, jak w takim w3
  • Odpowiedz
@ModeracjazKlanu No widzisz, ty masz jakieś zwarcie w głowie i elegancko pasujesz do tego, o czym pisze op. "trudność trudność trudność" - czy ja gdzieś narzekam na poziom trudności? Przeszedłem sobie paru bossów, no fajnie, ale niefajne jest to, że musiałem do nich się turlać przez mapę, bo mamy XXI wiek i funkcje zapisu gry są nam znane.
Trudność trudność trudność - w grze nie ma dobrze wytlumaczonych mechanik, w zasadzie
  • Odpowiedz
@ModeracjazKlanu tak, problem polega na tym, że trzeba bezmyślnie biec do bossa, który z założenia jest trudny, więc tę przebieżkę musisz urządzić nie dwa razy a pewnie z dziesięć, choć o Sekiro słyszałem, że znacznie więcej.
I takie Sekiro to gra, która wszystkim by mi odpowiadała, no ale wiem, że to gra na bardzo dużo godzin, w czasie których będę robił często to samo xd
A no i ostatnia rzecz, która
  • Odpowiedz
@ModeracjazKlanu: To co w tej dogmie możesz niby takiego kupić, że masz pay to win? Rozumiesz w ogóle co to "pay to win" oznacza? xD Chyba nie bardzo, powtarzasz jak papuga innych debili i tyle xD I co dokładnie te mtx zmieniają dla gracza który nic nie kupuje za hajs? xD I jakie wbudowane pay to win skoro wszystkie rzeczy które możesz kupić były tak samo skonstruowane a nawet bardziej
  • Odpowiedz
@Shatter

A no i ostatnia rzecz, która jest tylko moją preferencją - nigdy nie lubiłem mechaniki parowania, co do zasady wolę uniki, system walki w takim bloodborne ale i innych grach dość mocno bazuje na parowaniu albo wariacji na temat parowania (da się inaczej, ale jest dużo mniej wydajnie, chociaż w Sekiro chyba nie da się inaczej docelowo)


Sekiro to nie jest do końca soulslike, bo brakuje tam różnorodności jeśli chodzi
  • Odpowiedz