Aktywne Wpisy
skrajnie-umiarkowany +1327
Zmarł polski żołnierz raniony na granicy.
W tym wątku wrzucamy mordy tych którzy szczuli przeciwko Polsce, przeciwko polskim żołnierzom i SĄ ZA TO WSPÓŁODPOWIEDZIALNI
#bekazlewactwa #wojna #ukraina #polska #rosja
W tym wątku wrzucamy mordy tych którzy szczuli przeciwko Polsce, przeciwko polskim żołnierzom i SĄ ZA TO WSPÓŁODPOWIEDZIALNI
#bekazlewactwa #wojna #ukraina #polska #rosja
rosea_balteum +106
Cześć! ʕ•ᴥ•ʔ Brakuje mi jeszcze kilku odpowiedzi do ankiety do pracy dyplomowej.
Jeśli chociaż raz korzystaliście z Paczkomatów InPost (a pewnie tak jest), ankietka jest dla was. Nie powinna zająć więcej niż 5 minut.
W ramach małej motywacji dorzucam skromne #rozdajo 30zł na wybrany bon podarunkowy lub bliczkiem na telefon. ( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・゚
Link do ankiety:
Jeśli chociaż raz korzystaliście z Paczkomatów InPost (a pewnie tak jest), ankietka jest dla was. Nie powinna zająć więcej niż 5 minut.
W ramach małej motywacji dorzucam skromne #rozdajo 30zł na wybrany bon podarunkowy lub bliczkiem na telefon. ( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・゚
Link do ankiety:
Postanowiłem spróbować zrobić prostą gierkę w Unity, gatunek Beat 'Em Up czyli gierka typu Final Fight czy Castle Crashers. I chodzi o to, że zastanawiam jak zrobić model poruszania się, bo chodzi o takie typowe poruszanie się "po pasie" tzn generalnie prawo/lewo i skok, ale dodatkowo też podchodzenie w górę i w dół tego pasa. Tutaj http://answers.unity3d.com/questions/624622/uniy-2d-beat-em-up-how-to-do-collision.html?sort=oldest znalazłem koncepcję jak to można zrobić, tylko w ten sposób chyba rezygnuje się z fizyki/mechanizmów 2D jakie już są w Unity, tzn nie bardzo sobie wyobrażam jak zrobić, żeby w obrębie takiego polygonu działały kolizje jak na normalnym obiekcie, ale jednocześnie można było zrobić to chodzenie góra/dół.
Czy może lepiej jest w takim wypadku robić grę w 3D?
Jestem generalnie zielony jeśli chodzi o takie rzeczy, na codzień JS/PHP :P
Na "podłodze" collidery box albo polygony.
http://prntscr.com/31ki10
u mnie to działa elegancko :)
@ogur: No tak. Ale wydaje mi sie że szło by to zrobić przy zastosowaniu klasycznego 2d.
Jedna tekstura na bg + tekstura i game object na "droge" na którą nakładasz collider. Kwestia dopasowania grafiki pod tym kątem.
(tak mi sie wydaje :))
Niestety mój poziom skila w unity jeszcze tego nie obejmuje :(