Wpis z mikrobloga

@Ogau: No widzisz i to są właściwe pytania. Chociaż nie oszukujmy się, nawet gdybyśmy mieli siatkę metra na poziomie Paryża to spora cześć samochodziarzy nadal zostałaby przy samochodach.
@Ogau: Nie są złe, tylko jest ich mało, a tam gdzie istnieją tak czy siak występują problemy braku infrastruktury dla pieszych. Może i fajnie się przebiega przez autostradę do Wallmarta jak się ma 25 lat i sprawne nogi, trochę gorzej z małym dzieckiem albo starszą osobą. Weź następnym razem dłuższy urlop, przejedź się po fly over states i daj znać czy wypowiadanie się o całych Stanach w kontekście jednego Nowego Jorku,
@typ53B: co gdzie jest? Jakie auta kwalifikują się do wjazdu? Przecież wrzucałem.
W żadnym komentarzu nie opowiedziałem się ani za ani przeciw sct, mówię tylko że ustawa na poziomie ministerstwa środowiska jest skopana, miasta powinny sobie tylko ustalać rozmiary strefy. Tak jak jest w innych krajach.
Nie wiem czego się mnie czepiasz
@SzubiDubiDu: Dobrze, że pamiętam jak protestowali przeciwko benzynie bezołowiowej.
Że zaraz rozwali wszystkie silniki w starszych samochodach, bo są nieprzystosowane.
Że ma mniejszą wydajność, przez co całe rodziny będą bankrutować, bo przecież trzeba będzie więcej kupować tej benzyny.
Że tak naprawdę ten ołów w oparach to tak bardzo nie szkodzi, bo przecież ludzie tym oddychali tyle lat, i jakoś żyją.
I co najgorsze, benzyna bezołowiowa była droższa od tej "starej", więc
Taki wasz obraz - po co Ci do centrum miasta starym rzęchem? Nie możesz skorzystać z darmowego parkingu na obrzeżach miasta P+R? ZA DARMO! do tego zajebista komunikacja miejska w Warszawie.


@dlugi-gr: po pierwsze to nie chcę wjeżdżać do centrum, mi wystarczy skraj pragi.

Po drugie ci co przejeżdżają przez centrum zwykle jadą w stronę alei jerozolimskich gdzie się mieszczą wszystkie microsofty i inne korpo między lotniskiem a dworcem zachodnim

Po
Mieszkam w Krakowie


@Lardor: przykro mi.
Mieszkasz w dołu, otoczony górami, gdzie wszyscy palą węglem ( ͡ ͜ʖ ͡)
Kiedyś, w latach 90 jeszcze, u mnie na osiedlu były wolne miejsca parkingowe. Teraz samochody stoją nawet na chodnikach i dodatkowych dzikich parkingach. Co trzecia rodzina w mieście posiada więcej niż jeden samochód, a znam ludzi którzy mają już 3 samochody, z których korzystają.
W 1990 roku
@typ53B Ale metro to nie jest idealne rozwiazanie. W Warszawie sa dwie linie i nie cierpie tych przesiadek. Popatrz na te mapke Kijowa i sprobuj przejechac sie z linii niebieskiej do zielonej. Autobusem przeskoczysz na skos i nara. To jest fajne na stare i waskie miasta. Warszawa ma fajna siec autobusow i tramwajow oprocz metra.
@SzubiDubiDu:

Rozumiem, że jak masz katar to zakceptujesz zakaz wycierania nosa bo innym przeszkadza?


Tylko życie w dużych skupiskach wymaga raczej pewnych ustępstw. Jednak nie popierasz pewnie wyrzucania śmieci na ulicę czy palenia oponami w piecu, bo kogoś nie stać na rachunki czy opał?
Może przykład bardziej dobitny ale zasada ta sama.
Ale przede wszystkim trzeba się wziąć za prawdziwe złomy, bo tych jest masa, a jakimś cudem mają podbite przeglądy.
@SzubiDubiDu ale to musimy patrzeć się na Niemców? Sami zaczynamy wyznaczać standardy i tyle. Na południu Europy dla zabawy strzela się do ptaków wędrownych tzn. że my też mamy? Do niedawna nawet łapali je na klej i pewnie dalej to robią. Albo znęcać się nad psami i bykami jak Hiszpanie? Przypominam, że to do nas z całej Europy uciekali Żydzi. Mniej kompleksów.
@PiotrFr: DPF zapychał się niewłaściwym użytkowaniem przez debili, po to powstało wypalanie DPFa aby cząstki stałe unieszkodliwiać ale debil nie wie do czego jest diesel i potem foch, że mu silnik rozsadza bo spaliny nie mają ujścia