Serio podajesz jako przykład metro warszawskie gdzie są DWIE linie metra? xD żałosne
O albo autobusy miejskie, super że tam brakuje kierowców i wiele autobusów jest likwidowane bo nie ma kto prowadzić maszyny, chyba nigdy nie widziałeś jak wyglądają autobusy w Wawie w godzinach szczytu w centrum i jak ludzie w nich gniotą się jak w hinduskich pociągach
@SzubiDubiDu: No dobrze, ale standardowe pytanie w takim przypadku: dlaczego nie walczyć
@pan-bartolomeu-dias Elektryki są dużo bardziej niebezpieczne, bo mają wyższy moment obrotowy, szybciej się rozpędzają, gorzej skręcają, są cięższe, bezszlestne , ale to polonez zabija pieszych XD
od 2024 nie wjedziesz autem z 2001 czyli np. E46, Octavia I, Golf 4
w 2032 nie wjedziesz autem z 2021 czyli pojazdem który ledwo będzie miał 9 lat
@SzubiDubiDu: Mordo, ale najpierw przeczytaj dokladnie to, przeciwko czemu protestujesz. W Warszwie warunek jest LUB a nie I. Auto ma spelniac norme LUB byc mlodsze niz X lat. Wiec w 2032 wjedziesz autem starszym
idiota idiota idiota. Poczytaj sobie o for fit 55 które jest potwierdzone iż będzie wchodzić. Nie będziesz miał nic i będziesz miał być szczęśliwy zobaczymy kto pierwszy będzie płakał. Dalej klaskaj uszami jak są ci zabierane podstawowe prawa dziś auta jutro kto wie mieszkania? For fit 55 zakłada byś nie miał nic na własność tylko wszystko na wynajem od aut się zaczyna a skończy się że stracisz całą własność prywatną.
@Lardor: top kek. zaczynasz od idiota idiota idiota a potem piszesz
@Lardor weź albo pograj w Cities Skylines albo zapraszam na wycieczkę do Dubaju to zobaczysz jak wygląda miasto przyjazne samochodom. Zamiast stać w korku na dwupasmówce stoisz w korku na siedmiopasmówce i pół życia spędzasz jeżdżąc po parkingach, często darmowych, szukając #!$%@? miejsca. Nie ma takiej fizycznej możliwości żeby w rosnącym mieście wszyscy mogli jeździć samochodem, chyba że te samochody zaczną latać i to nie ma nawet nic wspólnego z ekologią.
@Clefairy Fajnie, co z ludźmi którzy mieszkają w strefie i od 2027 mają #!$%@?ć do salonu kupić se nówkę sztukę? XD Co z wchodzącym po 3 latach kryterium wiekowym które już nawet nie udaje, że bierze pod uwagę emisje? XD Co z wysraniem się na LPG i Hybrydy które emitują o wiele mniej na przejechany kilometr ale nikt nie uwzględnił ich jako te bardziej ekologiczne opcje?
Już nie mówiąc o braku jasno ustalonych celów do spełnienia tą strefą tylko "a żeby było lepsze powietrze" xD
W Warszwie warunek jest LUB a nie I. Auto ma spelniac norme LUB byc mlodsze niz X lat. Wiec w 2032 wjedziesz autem starszym niz 9 lat, o ile bedzie ono spelniac zadana norme Euro.
@Strus: ale nikt tego nie sprawdza. Sprawdzają tylko po rocznikach
@SzubiDubiDu Niech mi ktoś wytłumaczy o co cała afera? Że po Warszawie nie będzie można jeździć 27 letnim szrotem? Nie rozumiem, w porównaniu z resztą Europy mamy #!$%@? powietrze, więc od dużych miast chyba trzeba zacząć?
też gadałem takie bzdury o ruchu w USA, a potem tam pojechałem i jeździłem samochodem. Sama przyjemność ( ͡°͜ʖ͡°)
@Ogau: To za długo w tych Stanach nie byłeś jeśli umknął ci problem braku chodników, braku sensownej komunikacji, braku realnych przedmieść i zatruwającej życie samochodozy. Faktycznie raj na ziemi, gdzie do apteki oddalonej o 600 metrów trzeba jechać samochodem, bo brakuje nawet sensownego pobocza, gdzie
auta z LPG i hybrydy dostają najwyższą kategorię, bez względu na normę euro.
@PiotrFr: Bez sensu, bo nie jestes w stanie sprawdzic czy ktos w danej chwili jezdzi na LPG albo pradzie (i tym samym wymusic, zeby w strefie uzywal "ekologicznego paliwa").
@pan-bartolomeu-dias: Nowe samochody mają plastikowe przody, które są strefą zgniotu dla pieszych + częśc ma poduszki pod maską żeby lepiej pieszego amortyzować, więc ten tego...
#warszawa #motoryzacja #sct #polityka
źródło: SCT
Pobierz@SzubiDubiDu: No dobrze, ale standardowe pytanie w takim przypadku: dlaczego nie walczyć
źródło: temp_file4820389474861088448
Pobierzźródło: temp_file5428409233114423324
Pobierz@SzubiDubiDu: Mordo, ale najpierw przeczytaj dokladnie to, przeciwko czemu protestujesz. W Warszwie warunek jest LUB a nie I. Auto ma spelniac norme LUB byc mlodsze niz X lat. Wiec w 2032 wjedziesz autem starszym
@Lardor: top kek. zaczynasz od idiota idiota idiota a potem piszesz
Zamiast stać w korku na dwupasmówce stoisz w korku na siedmiopasmówce i pół życia spędzasz jeżdżąc po parkingach, często darmowych, szukając #!$%@? miejsca.
Nie ma takiej fizycznej możliwości żeby w rosnącym mieście wszyscy mogli jeździć samochodem, chyba że te samochody zaczną latać i to nie ma nawet nic wspólnego z ekologią.
Co z wchodzącym po 3 latach kryterium wiekowym które już nawet nie udaje, że bierze pod uwagę emisje? XD
Co z wysraniem się na LPG i Hybrydy które emitują o wiele mniej na przejechany kilometr ale nikt nie uwzględnił ich jako te bardziej ekologiczne opcje?
Już nie mówiąc o braku jasno ustalonych celów do spełnienia tą strefą tylko "a żeby było lepsze powietrze" xD
@Strus: ale nikt tego nie sprawdza. Sprawdzają tylko po rocznikach
@Ogau: To za długo w tych Stanach nie byłeś jeśli umknął ci problem braku chodników, braku sensownej komunikacji, braku realnych przedmieść i zatruwającej życie samochodozy. Faktycznie raj na ziemi, gdzie do apteki oddalonej o 600 metrów trzeba jechać samochodem, bo brakuje nawet sensownego pobocza, gdzie
@PiotrFr: Bez sensu, bo nie jestes w stanie sprawdzic czy ktos w danej chwili jezdzi na LPG albo pradzie (i tym samym wymusic, zeby w strefie uzywal "ekologicznego paliwa").
Rozmiar strefy określa samorząd, ale pojazdy jakie mogą wjechać do strefy bezwarunkowo już ministerstwo
źródło: IMG_20231204_144136
Pobierz