Wpis z mikrobloga

@SzubiDubiDu: po prostu nie lubię takiego "my", "oni", "elity", "plebs".
Ustawa jest do poprawki, powinno być jak w innych krajach, tzn auta z LPG i hybrydy dostają najwyższą kategorię, bez względu na normę euro. W obecnym kształcie nawet plug inem w trybie 100% elektrycznym nie będzie można wjechać.
Samorządy mogą sobie ustalać wyjątki, ale nie tędy droga. Nie może być tak, że jedno auto może wjechać do tej strefy a
  • Odpowiedz
@Lardor: bo to samochód który ma 27 lat! Gorzej hamuje, truje ludzi, ma gorszą ochronę kierowcy i pieszego w przypadku wypadku. Nie dajmy się zwariować. Rozumiem, że są jakieś klasyki którymi ludzie sobie wyjeżdżają w letnie popołudnia, ale jak ktoś jeździ prawie 30 letnim samochodem to po prostu stanowi zagrożenie dla innych osób. W tym dla mnie. Dlatego zdecydowanie jestem za ograniczeniem takich samochodów, przynajmniej w centrach miast.
  • Odpowiedz
@Podstarzaly_Mandalorianin:

Amsterdam ma też znacznie większy niż Warszawa udział transportu samochodowego ( ͡° ͜ʖ ͡°)

No i tak jak pisze @Ogau obok centrum Autostradę. Tak samo jest wszędzie indziej jak się przyjrzy bliżej. Kopenhaga, Barcelona i inne tak lubiane miasta przez aktywistów. Nagle tam jest naprawdę świetna komunikacja zbiorowa i autostrady niedaleko centrum.

U nas dopiero Łódź będzie miała pierwszy domknięty ring klasy A/S i Kraków za jakiś czas. Na zachodzie
  • Odpowiedz
  • 7
@Clefairy: Rozumiem, że jak masz katar to zakceptujesz zakaz wycierania nosa bo innym przeszkadza? ( ͡º ͜ʖ͡º)

Serio podajesz jako przykład metro warszawskie gdzie są DWIE linie metra? xD żałosne

O albo autobusy miejskie, super że tam brakuje kierowców i wiele autobusów jest likwidowane bo nie ma kto prowadzić maszyny, chyba nigdy nie widziałeś jak wyglądają autobusy w Wawie w godzinach szczytu w centrum i jak ludzie w nich
SzubiDubiDu - @Clefairy: Rozumiem, że jak masz katar to zakceptujesz zakaz wycierania...

źródło: maxresdefault

Pobierz
  • Odpowiedz
@pozdroxxx666 starszy samochód nie stanowi większego zagrożenia dla pieszych, wręcz przeciwnie. To nowe samochody, które linię maski mają zdecydowanie wyżej niż starsze modele, powodują największe zagrożenie dla pieszych.
A to czy samochód jest niebezpieczny dla kierowcy i pasażera to już ich sprawa. Jak dla mnie mogą mieć małe granaty odłamkowe zamiast poduszek jeśli ich to rajcuje, byle nie stwarzali zagrożenia poza samochodem.
  • Odpowiedz
bo to samochód który ma 27 lat! Gorzej hamuje, truje ludzi, ma gorszą ochronę kierowcy i pieszego w przypadku wypadku. Nie dajmy się zwariować. Rozumiem, że są jakieś klasyki którymi ludzie sobie wyjeżdżają w letnie popołudnia, ale jak ktoś jeździ prawie 30 letnim samochodem to po prostu stanowi zagrożenie dla innych osób. W tym dla mnie. Dlatego zdecydowanie jestem za ograniczeniem takich samochodów, przynajmniej w centrach miast.


@pozdroxxx666: 27 to ma benzyna, diesel ma 18. Ale rozumiem, argument być może wciąż słuszny: stare i niebezpieczne auto. A tak będzie przesuwać się granica, od której auto jest stare i niebezpieczne:
2024: 18 lat
2026: 16
  • Odpowiedz