Wpis z mikrobloga

@Ogau: Stary XD Możesz zaklinać rzeczywistość, ale o ile rzeczywiście dużo osób byłaby gotowa przesiąść się do komunikacje miejskiej tak bardzo dużo osób lubi sobie podjechać od drzwi do drzwi i jak nie ma miejsca do parkowania to i tak zostawić samochód na trawniku albo gdzie mu tam wygodnie, nie zaklinaj rzeczywistości XD.
  • Odpowiedz
@Strus problemem z badaniem technicznym jest wszechobecne cwaniactwo, przeglądy przechodzą samochody z dziurami w podłodze a ty chcesz żeby ktoś sprawdzał czy w katalizatorze jest wypełnienie?
A jak będziemy badać spaliny to się okaże że 90% samochodów nie spełnia nadanej im normy. Przecież emisja zmienia się wraz ze zużyciem samochodu i silnika. Kilkuletni samochód z dużym przebiegiem może bardziej truć niż kilkunastoletni zadbany z niskim przebiegiem. A każdy samochód na LPG,
  • Odpowiedz
wolę braki w infrastrukturze, ale spędzać mniej życia w aucie/komunikacji ¯\(ツ)/¯


@Ogau No to nie wiem skąd Stany w tej rozmowie, jak tam w 90% miejsc musisz wsiąść do samochodu żeby dokupić cebulę do obiadu, gdzie w polskich/europejskich miastach po prostu wyjdziesz z mieszkania i sobie pieszo skoczysz do sklepiku.
  • Odpowiedz
  • 2
@Dlugi_1111: no to tak samo możemy mówić że za 20 lat wjedziesz do Warszawy bo MOŻE UCHWALĄ COFNIĘCIE...

wniosek z tego taki ABYŚ #!$%@? PRZESTAŁ GWAŁCIĆ LOGIKĘ

NA DZIEŃ DZISIEJSZY NIEMCY NIE UCHWALILI ZMIAN ANI NIE ZAPOWIADAJĄ TAKOWYCH
  • Odpowiedz
@SzubiDubiDu Typie, Niemcy wyłączyli atom dla zaspokojenia kilku debili, a myślisz że nie do #!$%@?ą stref na całe miasta? Na pewno wcześniej skonsultują się z mieszkańcami Warszawy i wykopkami i spokojnie w 2040 wjadą golfem 3 do centrum Berlina.

Ps znajdź takiego golfa w Niemczech najpierw xD
  • Odpowiedz
  • 1
@Dlugi_1111: najpierw to ogarnij że dzisiaj prawo jest tak napisane, że w Polsce restrykcje są ostrzejsze niż w Niemczech a ty gadasz, że wcale nie bo Niemcy mogą zaostrzyć

tak samo Polska może

no i?

Na dzień dzisiejszy prawo stanowi że ten Golf wjedzie w SCT niemiecką ale do warszawskiej nie. Więc dzisiaj to prawo polskie jest bardziej surowe
  • Odpowiedz
@SzubiDubiDu nie podważam rystrykcji aktualnych w danym kraju tylko twoje wysrywy i prognozy dlugofalowe.
Niemcy od stycznia wprowadzają opłaty drogowe na cieżarówek LNG I CNG do poziomu euro6 i dodatkowo podnoszą znacznie te opłaty (z wyjątkiem Biolng i HVO) aby zelektryzowac transport w Niemczech zarówno krajowy jak i tranzyt. Ulga drogowa obowiązywała przez 5 lat. Myślisz, że skoro Niemcy wycofują się już z gazowych cieżarówek na rzecz elektrycznych i wodorowych to
  • Odpowiedz
gdzie w polskich/europejskich miastach po prostu wyjdziesz z mieszkania i sobie pieszo skoczysz do sklepiku


@pianinka: ta xD

Mam taki warzywniak pod domem. Bardziej się opłaca wsiąść w auto, bo więcej zaoszczędzę na tej 1 cebuli, niż spalę na 10 trasach Biedronka - dom
  • Odpowiedz