Wpis z mikrobloga

Czytam sobie czasem tag #programista15k i od czasu do czasu pojawiają się narzekania, że ktoś pracuje jako programista i jest wypalony, że firmy powinny dawać lepsze warunki, że nie pasują wam Scrumy i bezsensowne spotkania itd. itp.

Jako, że sam jestem dopiero studentem informatyki i nie pracuję, to dam radę tym wszystkim narzekaczom: ZWOLNIJCIE SIĘ Z TEJ OKROPNEJ PRACY. Na wasze miejsce i za waszą pensję chętnie przyjdą i 3 osoby i będą narzekać 95% mniej niz wy.
ZWOLNIJCIE SIE i każdy wygrywa - wy nie bedziecie musieli pracowac w okropnym kołchozie, a ktoś inny kto szuka pracy jako programista dostanie etat, do tego nie będziecie psuć atmosfery w firmie.

#pracait #naukaprogramowania #programowanie #praca
  • 44
mamy w dupie Twoje rady


@Iorem_ipsum: No a widać nie powinniście mieć ich w dupie, bo niby jesteście dorosłe chłopy a płaczecie jak małe dziewczynki, bo musicie codziennie iść na spotkanie z Scrum Masterem za co tak na marginesie płacą wam lepiej niż zarabia 80% polskiego społeczeństwa.
@RedBudgie: ej no, ja się z tobą zgadzam. Wyrosły panienki I teraz im scrum przeszkadza. #!$%@? się w robotach na Home Office I narzekają że za ciężko. Co najmniej raz na kwartał u mnie ktoś wylatuje za #!$%@? się. Na jego miejsce od razu leci sensowny junior. Tak, są sensownie juniorzy. Pasjonaci po studiach informatycznych nie mogą znaleźć pracy, bo firmy są zalewane tymi mniej #!$%@? bootcampowcami wszelkiej maści.
@RedBudgie Jeżeli jesteś na studiach to jeszcze nie wiesz co to zmęczenie. Tak po 10 latach intensywnej pracy będziesz mniej więcej miał pojęcie. Po kolejnych 10 i dwójce odchowanych dzieciaków, przygodzie życia w stylu "budowa domu", nieudanym małżeństwie zakończonym rozwodem, w okolicy 40-50 lat kiedy ciało i umysł działają inaczej dopiero będziesz wiarygodny w komentowaniu takich zjawisk...

Wtedy przypomnisz sobie profesora z uczelni, który w wieku 60-70 lat miał umysł bystry jak