Aktywne Wpisy
To_The_Moon +550
Te afery doskonale pokazują podwójne standardy.
Linkiewicz - wciąganie koksu z penisa, dawanie murzynom w busie, rynsztokowe zachowanie, puszczanie się = Kariera i milionowe zarobki
Lewaczka od Gargamela - Sypianie w wieku 16 lat ze znanym youtuberem, tańczenie w klubach gogo, pół nagie zdjęcia i filmy
Ćpunki od Gonciarza - Puszczanie się w trójkątach, ćpanie, jaranie zielska, sprzedawanie swojego ciała na only fans
Gonciarz - 10 lat tworzenia wysokiej jakości filmów, ćpanie,
Linkiewicz - wciąganie koksu z penisa, dawanie murzynom w busie, rynsztokowe zachowanie, puszczanie się = Kariera i milionowe zarobki
Lewaczka od Gargamela - Sypianie w wieku 16 lat ze znanym youtuberem, tańczenie w klubach gogo, pół nagie zdjęcia i filmy
Ćpunki od Gonciarza - Puszczanie się w trójkątach, ćpanie, jaranie zielska, sprzedawanie swojego ciała na only fans
Gonciarz - 10 lat tworzenia wysokiej jakości filmów, ćpanie,
BoskiPrototyp +59
Mleczko z rana na dobre wypróżnienie, do tego tabletki na ciśnienie... ach 36 lat(╯︵╰,)
80% tras jakich robię to na polskich i innych europejskich drogach szybkiego ruchu (pozostałe 10-12% miasta i 8-10% pozostałe drogi krajowe, wojewódzkie). O tym że nabijam kilometry niech świadczy fakt, że do teraz w 15 miesięcy po wyjeździe z salonu przejechałem 49 tys. km.
Jednocześnie konstrukcja mojego auta nie pozwala na bezpieczną dla żywotności silnika jazdę powyżej 120 km/h. Co prawda v max na benzynie to 164, a na gazie 160. Ale w praktyce czuć, że auto na benzynie męczy się przy 140, a na gazie przy 130. Z oczywistych względów jeżdżę na gazie. Po to kupiłem nowe auto by nim trochę pojeździć - planuję przejechać bez generalki 400-500 tys km, co przy moich przebiegach przełoży się to i tak zaledwie na jakieś 10-13 lat. Dodam, że powyżej 120 kończy się praktycznie możliwość przyśpieszania na 4. biegu ponieważ obroty niebezpiecznie podchodzą pod czerwone pole, z kolei piątka to typowy nadbieg i auto na nim praktycznie nie przyśpiesza i służy jedynie do jazdy na uzyskanej wcześniej prędkości na czwórce. Gdy testowo kiedyś przyśpieszałem ze 120 do 160 zajęło to prawie minutę.
Reasumując - nie przekraczam swoim autem 120. Moja prędkość przelotowa to sto kilkanaście. Zazwyczaj jest tak, że prawym (i środkowym) jeżdżę 115, a wskakując na lewy przyśpieszam do 118-120. Są to jednak wartości licznikowe. Realne prędkości wg gpsa to odpowiednio 110.5 i 113-115. Miałem bardzo dużo przypadków na lewym podjeżdżania mi pod tylni zderzak, mimo że ten ktoś widział, że np. wyprzedzam ciąg tirów i nie mam jak zjechać; samobójcą nie jestem i w kilkudziesięciometrową szparę między dwoma tirami nie zamierzam się pakować. Miesiąc temu dałem naklejki na tylnią szybę (pic rel) i po jej nałożeniu co prawda nie doszło do redukcji do 0 incydentów jazdy na zderzaku, ale zredukowałem je o jakieś 4/5, zawsze coś.
Tylko taka naklejka może zrobić wrażenie na jadącym sto kilkadziesiąt km/h. A jak ktoś jedzie 200+ tym bardziej w nocy to i tak słabo. Już nie będę dodawać, że gość z afery nawet nie próbował hamować tylko migał długimi i centralnie staranował poprzedzające auto. Jakaś masakra, totalne 0 procesów myślowych.
Dodam, że sam jestem odpowiedzialnym kierowcą bez względu na pojazd, to nie jest tylko tak, że jeżdżę 120 km/h bo silnik mi na więcej bezpiecznie nie pozwala. Zdarza mi się jeździć okazjonalnie mocniejszymi autami w tym na niemieckich autobahnach (mieszkam 10 km od niemieckiej granicy) i także w takich wypadkach nie przekraczam 150. Być może kiedyś będę mieć dwulitrowego potwora TDI i również wtedy nie zamierzam przekraczać 150. A i tą prędkość będę uzyskiwać dopiero przy spełnieniu szeregu warunków: 100% wypoczęty, 100% pewność co do super stanu kół i hamulców, widno lub pół-widno, małe lub średnie natężenie ruchu.
P.S. A tak w ogóle uważam, że do Łodzi powinni wparować minister sprawiedliwości, minister MSWiA, i CBA lub inna odpowiednia służba i powinny polecieć głowy, ponieważ ewidentnie doszło tu do majtczenia, ekhm, mataczenia.
#wypadek #stopcham #polskiedrogi #autostradypolska #autostrady #patologia #afera #samochody
Wow, żeby do robienia takich przebiegów kupić najsłabszy gównosilnik to jest już masochizm.
Moja różowa ma taką starą Fabię 1.4 na dojazdy do pracy 4km i raz na tydzień na wieś 15km xD
Dla kogoś masochizm. Dla mnie skok mobilno-cywilizacyjny do przodu i możliwość poszerzenia horyzontów. Ale ch.. tam, jak nie masz Q7 czy luksusowego BMW z afery i nie jeździsz minimum 140, a najepiej 200, to nie waż się wyjeżdżać poza miasto. Chcesz odwiedzić swoją drugą połowę rodziny z innych regionów, to poproś o zgodę, i koniecznie jedź drogami gruntowymi. A tak to dla Ciebie mireczku mamy 15-minutowe miasta, a podróże
Ale to Ty jesteś w skrajności. Sporo jeździłem astrą 1.6 CDTI 115 KM i to już w miarę jedzie, 140 bez zadyszki pali piątkę...
Na dłuższe trasy wolałbym 200 KM i automat, ale na Boga, nie jeździdełko 60 KM. To nielogiczne, nieprzyjemne, po prostu zły wybór.
Równie dobrze mógłbyś kupić jakiegoś supercara z obniżonym zawieszeniem i dziwić się że kiepsko sobie radzi na leśnych drogach
@rurek49: BMW z tematu miało ograniczenie do 260 km/h ustawione w fabryce, wg GPS wychodzi przy tej prędkości ~250 km/h. Wg wpisów na FB firmy tuningowej ograniczenie zostało usunięte, aby mógł jeździć >300 km/h.
Szanowny panicz wiedział lepiej niż fabryka z jaką prędkością jeździ się 'szybko, ale bezpiecznie'. Miał czas przez kilka sekund migać światłami
@Xuzoun No dobra ale budżet miałem 60k pln w porywach do 68k
@Bad_Wolf: czyli jadę sobie lewym, ktoś daleko przede mną też wjechał na lewy bo zaczął wyprzedzać, ale że jadę trochę szybciej i po chwili do niego dojechałem i musiałem zwolnić to znaczy że mi wymusił? ( ͡° ͜
Jak dla mnie i tak średni wybór z tą Fabia. Za 40 kupiłbyś coś fajnego z segmentu d, paliłoby to z 2-3l wiecej, a komfort byłby jieporownywalnie lepszy
Ale skoro ta Fabia tak odmieniła twoja życie to nie mam nic do dodania:)
@Adamfabiarz: ja jestem po prostu dobrym kierowcą więc nie widzę jakbym miał byc za
A tak wymieniam olej co 9 tys km, od niedawna zacząłem dolewać też odrobinę molibdenu, wkrótce (przekrocznie 50 tys. km) wejdą też jakieś delikatne płukanki, przy 30 tys.
@Adamfabiarz: Można, prawym pasem i to też nie zawsze. Polecam zapoznanie się z zapisami ustawy Prawo o ruchu drogowym:
oraz
Jadąc z prędkością 70 km/h autostradą, która nie jest pusta, nie da
Panie ABW nie zdradzę ;) Pieniądz lubi ciszę.
@Xuzoun Przerabiałem używkę. W 4 lata wydane prawie 20 tys. zł na serwisy i każdego kwartału wyjęte 2-3 tygodnie z jeżdżenia, bo auto musiało być naprawiane + obawy za każdym razem gdy wyjeżdżałem poza swój region, czy na pewno dojadę i wrócę bez wzywania lawety. Ja nie mogę sobie pozwolić, że auto mi się rozkraczy. W każdej chwili ma mi być zdolne,
@andrewasos:
O kurde srogie piguly. Jako osoba, ktora jest debilem drogowym, nie mam problemu nawet z maluchem wyprzedzajacym kolumne tirow, jesli sygnalizuje manewr i spojrzy w lusterko. Miec
Kupiłem takie auto na jakie było mnie stać. Nie będę przepraszać, że nie jestem milionerem.
A przepisy autostradowe mówią o tym, że auto musi osiągać 40 km/h, więc można zasadniczo uznać prędkość minimalną 40 km/h na autostradach. Chociaż nie miałbym nic przeciwko podwyższenia tego do