Wpis z mikrobloga

studia informatyczne to ogólnie strata czasu
co innego jakieś humanistyczne, które serio poszerzają horyzonty i budują Cię jako człowieka, faktycznie kształcą, rozwijają, budują świadomość, a nie tworzą robola, który od drogowca różni się tym, że używa klawiatury zamiast łopaty i praca tego drugiego rzeczywiście ma znaczenie

dyskusja dwóch poważnych studentów Informatyki:
-pa jakis zajebisty kalkulator zrobiłem
-nooo XD import react from react użyłeś?
-taa
-cool, widziałeś nową postać w LoLu?

dyskusja dwóch julek z Socjologii:
-ciekawią mnie zmiany społeczne w RPA, jak myślisz jakie mogą być tego przyczyny?
-hmm, to bardzo ciekawe zagadnienie, nie znam się na temacie, ale chętnie się dowiem
-zapytajmy wykładowcy. Co czytasz ostatnio?
-a Junga
-ooo pisałam ostatnio artykuł o wczesnych pracach Junga

jestem po Informatyce i jestem 100% poważny. bardzo wiele z nas jest humanistycznie/kulturowo upośledzonych. te studia nie kształcą, one przygotowują do bycia robolem. jeśli naprawdę chcesz się wykształcić to idź na socjologię, psychologię, filozofię, ekonomię, prawo, zostań szanowanym intelektualistą, człowiekiem wyższej myśli, a nie jakimś śmierdzącym przyziemnym programistą. nie zmarnuj swojego potencjału dla pieniędzy.

#studia #studbaza #programowanie #it #programista15k #informatyka
  • 33
@JakKompocikToTylkoTruskawkowy:

to, że jesteś humanistycznie/kulturowo upośledzony nie jest winą kierunku studiów tylko Twoją. ¯\(ツ)/¯


Racja. Studia to po prostu rozpiska, plan nauczania z dostepem do wykladow. Zabrac wyklady - zostaje czytanie i cwiczenia, co mozna robic samemu jak normalny człowiek. Wykłady można z internetu, z Harvardu, Berkeley, Cambridge, Oxford, MIT.

Jeśli musisz mieć kogoś/coś co stoi nad Tobą z batem żeby coś zrobić, czegoś się uczyć, to jesteś robolem nie ważne
Zgodnie z twoja logika to kazdy inzynier jest robolem… Co w sumie jest prawda, ale lepiej sie sprzedawac za jakis normalny pieniadz i w komfortowych warunkach