Aktywne Wpisy
Meregle +114
Ta przymocowana nakrętka jest zajebistym pomysłem. Nie przeszkadza W OGÓLE w piciu, nie da się jej zgubić, po otworzeniu można pić jedną reką a drugą mieć wolną, chyba też jest bardziej ekologiczna, ogólnie super sprawa.
#problemypierwszegoswiata #polska #zakupy #napoje
#problemypierwszegoswiata #polska #zakupy #napoje
Lemurbb +299
Wynajęte mieszkanie śmierdziało resztkami jedzenia, które zaczęły się psuć w zmywarce i lodówce. Stara brudna kanapa i brak prześcieradeł. Właściciel stwierdza, że nie zdążył przygotować mieszkania i oferuje około 20% zniżki, jednocześnie opowiada nam jak to drogie mieszkania są nad morzem (mieszkanie które wynajęliśmy było na Dolnym Śląsku). Odmawiamy i zwracamy klucze. Jest już późno:
1) dzwonimy do Booking.com z prośbą o pomoc w znalezieniu zakwaterowania. Booking.com dzwoni do właściciela ten mówi, że wydał klucze, zaoferował zniżkę, ale najemcy sami zrezygnowali w związku z czym booking.com odmawia pomocy i poleca późniejszą reklamację pisemną. Wynajmujemy na własną rękę lokum w sąsiedniej miejscowości.
2) Po powrocie piszemy reklamację. Booking.com odpowiada (dokładny cytat):
"Szanowni Państwo!
Skontaktowaliśmy się z obiektem *, który poinformował, że zaproponowano Państwu rekompensatę, którą Państwo odrzucili. W tym wypadku nie może zostać wypłacona żadna inna rekompensata.
Nadal mogą Państwo dodać opinię. Pomoże ona obiektowi poprawić jakość swoich usług, a innym gościom podjąć decyzję o zarezerwowaniu pobytu.
W razie dodatkowych pytań służymy pomocą."
Polska 2023 r., poszanowanie praw klienta nie istnieje. Nigdy więcej z tą posr**ą firmą
@fizzly: Typ pewnie mieszka na drugim końcu PL, liczył,
Pytam, bo ja nigdy nie biore ponizej 8.5/10 i wiekszosci dobrych opinii - nocowalem dziesiatki razy przez booking i nigdy klopotu nie mialem
ale generalnie tak zgadzam sie - booking powinien kase zwrocic
Widać zapomniał o tym albo ktoś zapomniał posprzątać to mieszkanie.