Wpis z mikrobloga

Jakość obsługi klienta Booking.com.

Wynajęte mieszkanie śmierdziało resztkami jedzenia, które zaczęły się psuć w zmywarce i lodówce. Stara brudna kanapa i brak prześcieradeł. Właściciel stwierdza, że nie zdążył przygotować mieszkania i oferuje około 20% zniżki, jednocześnie opowiada nam jak to drogie mieszkania są nad morzem (mieszkanie które wynajęliśmy było na Dolnym Śląsku). Odmawiamy i zwracamy klucze. Jest już późno:

1) dzwonimy do Booking.com z prośbą o pomoc w znalezieniu zakwaterowania. Booking.com dzwoni do właściciela ten mówi, że wydał klucze, zaoferował zniżkę, ale najemcy sami zrezygnowali w związku z czym booking.com odmawia pomocy i poleca późniejszą reklamację pisemną. Wynajmujemy na własną rękę lokum w sąsiedniej miejscowości.

2) Po powrocie piszemy reklamację. Booking.com odpowiada (dokładny cytat):

"Szanowni Państwo!

Skontaktowaliśmy się z obiektem *, który poinformował, że zaproponowano Państwu rekompensatę, którą Państwo odrzucili. W tym wypadku nie może zostać wypłacona żadna inna rekompensata.

Nadal mogą Państwo dodać opinię. Pomoże ona obiektowi poprawić jakość swoich usług, a innym gościom podjąć decyzję o zarezerwowaniu pobytu.


W razie dodatkowych pytań służymy pomocą."

Polska 2023 r., poszanowanie praw klienta nie istnieje. Nigdy więcej z tą posr**ą firmą
pokrzywka - Jakość obsługi klienta Booking.com.

Wynajęte mieszkanie śmierdziało resz...

źródło: b44

Pobierz
  • 40
@pokrzywka: odwołuj się, wyślij też te zdjęcia, i napisz że 20% zniżki nie przekonało cię żeby zostać w tym syfie, więc odmówiłeś. Koniecznie też ocen ten obiekt żeby nikt nie miał tej przyjemności wątpliwej tam pojechać... Btw ale żenada, przecież to musiało tam się kisić dość długo żeby zaczęło walić, to ile oni potrzebują czasu żeby posprzątać po gościach? Miesiąc? xD
@pokrzywka: odwołuj się, wyślij też te zdjęcia, i napisz że 20% zniżki nie przekonało cię żeby zostać w tym syfie, więc odmówiłeś. Koniecznie też ocen ten obiekt żeby nikt nie miał tej przyjemności wątpliwej tam pojechać... Btw ale żenada, przecież to musiało tam się kisić dość długo żeby zaczęło walić, to ile oni potrzebują czasu żeby posprzątać po gościach? Miesiąc? xD


@fizzly: Typ pewnie mieszka na drugim końcu PL, liczył,
  • 4
@fizzly: ale to już było reklamowane przez booking.com w dwóch formach telefonicznej i pisemnej. Booking.com ma w głębokim poważaniu klientów i opiera się na deklaracjach słownych właściciela, że rekompensata, która zaproponował była uczciwa. Nasze zdanie, że to nie prawda jest zupełnie ignorowane, pomimo tego że mamy to udokumentowane w postaci zdjęć.
  • 0
@fizzly: booking.com udostępnia tylko dane do kontaktu przez "centrum obsługi klienta", w którym to właśnie reklamacja została odrzucona. Nie ma tam możliwości przesłania zdjęć.
@pokrzywka: Totalnie się tym nie przejmuj i walcz dalej. Opisuj gdzie się da, dzwoń, spamuj mailami. Zaufaj, wiem co mówię. Może Ci się wydawać, że firma ma wy.ebane, ale każda, nawet moloch taki jak Booking, w końcu dochodzi do wniosku, że lepiej tego nie eskalować tylko iść na rękę klientowi. Tylko klient musi być zdeterminowany i nie iść w wyzwiska i grożenie pracownikom BOK personalnie.
@pokrzywka ej wrzuć link do ogłoszenia! Nie czytaliście wcześniej jakie są komentarze tego mieszkania? To jest chyba pierwsza rzecz jaka się trzeba sugerować. Niedawno zacząłem info booking, sam ogarniam sprzątanie itp to review mam same 10tki i tylko jedna 8 bo komuś lokalizacja nie pasowała xd.
@fizzly: znając ten model wynajmu, mieszkanie jest sprzątane przed przyjazdem następnego gościa, żeby nie było kurzu i wszystko było świeże.

Widać zapomniał o tym albo ktoś zapomniał posprzątać to mieszkanie.
@pokrzywka: Niestety miałem też już kilka razy problemy z booking. Ostatnio w Kosowie hotel był tragiczny, miało być śniadanie, ale nie było.... Porobiłem zdjęcia, trochę się przepychałem z booking, ale ostatecznie nic to nie dało - kolejni konsultanci wklejali mi jakieś formułki. A co najgorsze ten hotel gdzie spałem w tych tragicznych warunakch - odwołał rezerwację na booking (płatność była na miejscu) i nawet nie mogę zostawić negatywnego komentarza, bo rzekomo
@pokrzywka: głupio zrobiłeś, rezerwujesz przez booking to i reklamację do booking skladasz a nie do właściciela. Ja reklamowalem już 2 razy bezpośrednio w booking z różnych powodów i od razu załatwiało inne lokum, zawsze dostawałem lepsza miejscowke niż wcześniej zarezerwowana.