Aktywne Wpisy
Wraczek +118
Zawsze kisne jak osoby typu @BayzedMan jęczą coś o mechanizmie działania rosyjskiej propagandy, typ nabił prawie 60k akcji w półtorej roku tylko pod tagiem ukraina i ma tupet wypowiadać się o drugiej stronie xDDD
Na szczęście Ukraińcy prą do przodu i złomują kolejne hordy dziczy spod Uralu, jedyny minus jest taki, że będzie więcej spamu od tego przygłupa i jego bandy.
#ukraina #rosja #wojna
Na szczęście Ukraińcy prą do przodu i złomują kolejne hordy dziczy spod Uralu, jedyny minus jest taki, że będzie więcej spamu od tego przygłupa i jego bandy.
#ukraina #rosja #wojna
Dirty_Digger +111
Wynajęte mieszkanie śmierdziało resztkami jedzenia, które zaczęły się psuć w zmywarce i lodówce. Stara brudna kanapa i brak prześcieradeł. Właściciel stwierdza, że nie zdążył przygotować mieszkania i oferuje około 20% zniżki, jednocześnie opowiada nam jak to drogie mieszkania są nad morzem (mieszkanie które wynajęliśmy było na Dolnym Śląsku). Odmawiamy i zwracamy klucze. Jest już późno:
1) dzwonimy do Booking.com z prośbą o pomoc w znalezieniu zakwaterowania. Booking.com dzwoni do właściciela ten mówi, że wydał klucze, zaoferował zniżkę, ale najemcy sami zrezygnowali w związku z czym booking.com odmawia pomocy i poleca późniejszą reklamację pisemną. Wynajmujemy na własną rękę lokum w sąsiedniej miejscowości.
2) Po powrocie piszemy reklamację. Booking.com odpowiada (dokładny cytat):
"Szanowni Państwo!
Skontaktowaliśmy się z obiektem *, który poinformował, że zaproponowano Państwu rekompensatę, którą Państwo odrzucili. W tym wypadku nie może zostać wypłacona żadna inna rekompensata.
Nadal mogą Państwo dodać opinię. Pomoże ona obiektowi poprawić jakość swoich usług, a innym gościom podjąć decyzję o zarezerwowaniu pobytu.
W razie dodatkowych pytań służymy pomocą."
Polska 2023 r., poszanowanie praw klienta nie istnieje. Nigdy więcej z tą posr**ą firmą
@pokrzywka: miałem podobną akcję za granicą - mieszkanie w stanie fatalnym, niezgodne ze stanem ze zdjęć na Bookingu, brudne łóżko, były cudze włosy w pościeli, przypalone kontakty, pęknięta szyba w oknie.
Dyskusja z właścicielem nic nie dawała, zawołał jakiegoś pana Janka żeby przyjechał, ogarnął - typ szmatką
Booking.com pobrał opłatę za wynajem i nie chce jej zwrócić? Czy oczekujesz rekompensaty za utrudnienia i stratę czasu?
ZAWSZE sprawdzaj opinie o miejscu POZA booking.com. Dlaczego? Częstą praktyką kiepskich wynajmujących jest anulowanie rezerwacji z byle powodu jeśli wiedzą że będziesz narzekał. Powoduje to, że nie możesz wystawić opinii a jeśli już ją wystawiłeś to ona znika. Odczuliśmy to bardzo dobrze w sytuacji, gdy trafiliśmy do hotelu