Wpis z mikrobloga

Jakość obsługi klienta Booking.com.

Wynajęte mieszkanie śmierdziało resztkami jedzenia, które zaczęły się psuć w zmywarce i lodówce. Stara brudna kanapa i brak prześcieradeł. Właściciel stwierdza, że nie zdążył przygotować mieszkania i oferuje około 20% zniżki, jednocześnie opowiada nam jak to drogie mieszkania są nad morzem (mieszkanie które wynajęliśmy było na Dolnym Śląsku). Odmawiamy i zwracamy klucze. Jest już późno:

1) dzwonimy do Booking.com z prośbą o pomoc w znalezieniu zakwaterowania. Booking.com dzwoni do właściciela ten mówi, że wydał klucze, zaoferował zniżkę, ale najemcy sami zrezygnowali w związku z czym booking.com odmawia pomocy i poleca późniejszą reklamację pisemną. Wynajmujemy na własną rękę lokum w sąsiedniej miejscowości.

2) Po powrocie piszemy reklamację. Booking.com odpowiada (dokładny cytat):

"Szanowni Państwo!

Skontaktowaliśmy się z obiektem *, który poinformował, że zaproponowano Państwu rekompensatę, którą Państwo odrzucili. W tym wypadku nie może zostać wypłacona żadna inna rekompensata.

Nadal mogą Państwo dodać opinię. Pomoże ona obiektowi poprawić jakość swoich usług, a innym gościom podjąć decyzję o zarezerwowaniu pobytu.


W razie dodatkowych pytań służymy pomocą."

Polska 2023 r., poszanowanie praw klienta nie istnieje. Nigdy więcej z tą posr**ą firmą
Pobierz pokrzywka - Jakość obsługi klienta Booking.com.

Wynajęte mieszkanie śmierdziało resz...
źródło: b44
  • 40
@pokrzywka: booking.com to gówno w #!$%@?. Ja miałem sytuacje, ze przyjechalismy syf jak #!$%@? posprzątaliśmy bo naprawdę nie mieliśmy czasu, nerwów i zostawiliśmy mieszkanie x 10 lepszym stanie niż na przyjeciu. Ostatecznie typ napisał mi negatywa z wymyslonymi rzeczami, że mieszkanie #!$%@?łem. xD Nie miałem ochoty się szarpać z nikim, nigdy nie skorzystam ponownie
@kaydan: ale reklamacja była do booking.com telefoniczna odrazu. Otrzymaliśmy odpowiedź: "właściciel wydał wam klucze, które mu oddaliście więc nie jesteśmy w stanie pomóc", stan lokalu nie grał roli.
Skontaktowaliśmy się z obiektem *, który poinformował, że zaproponowano Państwu rekompensatę, którą Państwo odrzucili. W tym wypadku nie może zostać wypłacona żadna inna rekompensata.


@pokrzywka: miałem podobną akcję za granicą - mieszkanie w stanie fatalnym, niezgodne ze stanem ze zdjęć na Bookingu, brudne łóżko, były cudze włosy w pościeli, przypalone kontakty, pęknięta szyba w oknie.
Dyskusja z właścicielem nic nie dawała, zawołał jakiegoś pana Janka żeby przyjechał, ogarnął - typ szmatką
@pokrzywka Dla jasności, bo to nie zostało chyba nigdzie wprost napisane.
Booking.com pobrał opłatę za wynajem i nie chce jej zwrócić? Czy oczekujesz rekompensaty za utrudnienia i stratę czasu?
@pokrzywka: z bookingiem dałem sobie spokój jak ostatnio żona szukała mieszkania i znalazła to samo mieszkanie co ja taniej jako zwykły użytkownik niż ja jako super hiper genius 3 user kierownik złoty z niby 15% rabatu xDDDDDDDDD
@pokrzywka: w sumie dziwne, nie miałem jeszcze potrzeby reklamowania pobytu w Booking.com mimo jako takiej liczby wyjazdów, ale przypadki znajomych wskazują ze Booking.com raczej ładnie orze takich januszy wynajmu. Odwołuj się, obstawiam ze jakiś nieogar Ci się trafił po stronie supportu
@ecco: Booking używam tylko jako wyszukiwarkę. Potem dzwonię i rezerwuję bezpośrednio. Wychodzi taniej, a jak widać nie ma co dopłacać za "poczucie bezpieczeństwa".
@pokrzywka: O, widzę, że nie tylko mnie tak booking zrobił. Zaproponowali darmowe odwołanie (nie wyczułem podstępu) i w zasadzie tyle. Zdziwiłem się, ale wziąłem i myślałem co dalej. W Łodzi wtedy już nic nie było, to wróciłem do domu i napisałem reklamacje. Koniec końców kazali się bujać i samemu załatwiać z właścicielem xD do tego nie mieli problemu z tym, że właściciel DO NICH pomawia mnie o znalezienie sobie innego noclegu,
@pokrzywka: dam Ci dobrą radę na przyszłość. Może w Twoim przypadku już nie zadziała, ale może Ci się przyda na przyszłość pewna rada:

ZAWSZE sprawdzaj opinie o miejscu POZA booking.com. Dlaczego? Częstą praktyką kiepskich wynajmujących jest anulowanie rezerwacji z byle powodu jeśli wiedzą że będziesz narzekał. Powoduje to, że nie możesz wystawić opinii a jeśli już ją wystawiłeś to ona znika. Odczuliśmy to bardzo dobrze w sytuacji, gdy trafiliśmy do hotelu
@bukimi: gdy podróżowałem sam albo z partnerką to nigdy nie zdarzyło mi się uzyskać lepszej opcji bezpośrednio w obiekcie. Odkąd rezerwują dla nieco większej brygady, to faktycznie bezpośrednio czasem jest duża różnica