@SmugglerFan: true story, jeszcze włącz i wyłącz komputer to trick, który działa, a ludzie zapominają o nim. Ilu osobom ja tym pomogłem, w pracy to nawet nie zlicze :D
@SmugglerFan: Standard w branży, najciekawsze jest właśnie to że czasem procedure trzeba powtórzyć kilka razy aby rozwiązać problem, jak ostatnio w Tesli z błędnie zawyżanym zuzyciem energii.
@ly000: @eovenn: @SmugglerFan: nie jestem programistą, wyjaśnijcie o co chodzi ikonka wygląda na odświeżanie, bez kliknięcia tego ludzie widzą masę błędów kompilatora które znikają po naciśnięciu tego czy co co chodzi?
@Kouros: reload projekt, pewnie nic mu nie dzilaalo. czasami trzeba kilka razy klikaz zeby bylo ok. ja czasami tez czyszcze pliki od ide i jeszcze raz odpalam czyste repo.
@SmugglerFan im więcej pakietów tym bardziej pierydoli się budowanie grafu zależności i cache. Miałem to na porządku dziennym i faktycznie pomagało ( ͡°ʖ̯͡°)
@Kouros: manualnie przełodowywujesz projekt, jak masz kilka projektów zależnych / dołączone jarki, korzystasz z jakiegoś artifactory gdzie przechowujesz różne rzeczy do projektu, których wersja się zmienia na bieżąco (dla przykładu common, contrakt, jakieś connectory) to czasami InteliJ nie łapie, że wersja jara się zmieniła i nie robi reloadu z automatu przez co brakuje klas wygenerowanych. Mało tego, jak z powodu braku bibliotek leci błąd (nie wiem, np. brak jednego enuma
Panowie, termin porodu na 29 czerwiec, dawno nie piłem, chciałem dziś się trochę rozerwać przed kompem. Jak myślicie, to bardzo ryzykowne, że żona zacznie nagle rodzic? to nasze pierwsze dziecko ( ͡°ᴥ͡°) #dzieci #porod #zwiazki #ciaza
źródło: gYkPbP5
Pobierzikonka wygląda na odświeżanie, bez kliknięcia tego ludzie widzą masę błędów kompilatora które znikają po naciśnięciu tego czy co co chodzi?
@srgs: chore, ale tez mi sie to zdarza :((( kolega z teamu nawet co jakis czas reinstaluje intellija :|
1. Refresh Mavena razy kilka.
2. Restart Intellij.
3. Invalidate caches.
4. Restart kompa.