Wpis z mikrobloga

Ale znanylekarz to gówniany portal.
Wbijam dziś na umówioną wizytę. Baba na recepcji każe mi poczekać pod drzwiami numer "2". No to czekam tak pół godziny, wkurzyłem się i wyszedłem. (Wizyta prywatna).
Napisałem na znanym lekarzu opinie, że gabinet leci w kulki i nawet nie dali znać że jest opóźnienie ponad 30 minut.
I co? I gówno. Moja opinia jest odrzucona bo wizyta się nie odbyła...
Bardzo polecam wszystkim w takich przypadkach wystawiać opinie na google i bardziej się sugerować tymi ocenami, niż na znanymlekarzu.

#znanylekarz #lekarz #medycyna #krakow
  • 43
Skoro inni mogą dawać ocenę 5 gwiazdek bo Pani doktor ładnie się uśmiecha to ja powinienem móc dać opinię bo Pani doktor zmarnowała 1.5 godziny mojego czasu.


@trochewstyd: oczywiście, że tak. Ja się tu z Tobą w 100% zgadzam. Problem w tym, że niektóre portale do oceniania lekarzy i zamawiania wizyt są częściowo scamem - możesz zamówić wizytę, ale możesz dodać tylko opinię tylko pozytywną.

@trochewstyd: @neeet właśnie widzę że OP jest z jakiegoś powodu jechany tutaj ale z tego co zdążyłem zauważyć to jest dosyć powszechna praktyka (na szczęście nie wszędzie oczywiście!) obecnie nawet przy wizytach prywatnych które słono kosztują że najwyraźniej ludzie umawiani są z niewystarczającym marginesem czasowym więc te pół godziny opóźnienia to często norma a i wiecej sie zdarza bo wystarczy że przedłuży się paru pacjentom i już jest obsuwa - skąd
Na szczęście na google i allegro jest podobnie, czyli brane są pod uwagę te opinie, które są merytoryczne i skonfrontowane z obiema stronami.


@cyconiusz: mam nadzieję że wzieli się za opinie sfrustrowanych bab w stylu "myślałam że będzie ładniejsze/piękniejsze/inne, daję 1"- miałaś babo zdjęcia produktu, czy dostałaś coś innego niż było na zdjęciu? Nie #!$%@?, dostała dokładnie to samo, ale wyobraziła sobie niewiadomo co i zdziwiona(_
@trochewstyd: xddd chlopie Ty pierwszy raz u lekarza jestes czy co? XD
Przeciez jak jest dobry lekarz i mu sie np. Operacja przedluzy to i przedluzki ponad 1h nie sa niczym niezwyklym.
@trochewstyd: przyjechałeś z Japonii że 30 minut spóźnienia Cię boli? Przecież 30 minut ot jest standardowy czas odchyłki od rozkładu jazdy w ZTM. Może lekarz jeszcze nie dojechał bo utknął w busie w korku? Mirek się z Japonii urwał xd
@trochewstyd: popieram. Też poszedłbym w cholerę. Tak, tak, lekarz zasłabł i inne durnoty. Oczywiście znajdzie się sto usprawiedliwień, jak zawsze, ale jakoś nie widać NOTORYCZNEGO umawiania pacjentów na "co 10 minut" gdy doskonale wiadomo, że wizyta potrwa dłużej, byle zrobić przemiał. To nie NFZ, płacisz grube pieniądze, masz prawo wymagać, żeby traktowali Cię z szacunkiem i z łaski swojej przyjmowali o czasie. Moja żona miała podobnie, wizyta u ginekologa 220 zł,
ale z drugiej strony nie wiadomo czy jak Ty wejdziesz do gabinetu, to nie okaże się, że potrzeba dwa razy więcej czasu niż na przeciętnego pacjenta. I co wtedy? Lekarz ma wyjść na korytarz i powiedzieć: "przepraszam państwa bardzo, mamy tu wyjątkowo trudny przypadek, zajmie mi to trochę dłużej, proszę o cierpliwość". Pacjenci w kolejce nie dość, że będą poirytowani tak jak Ty za opóźnienie, to jeszcze będą się domyślać co u
@trochewstyd: to ja ci powiem jak to wyglada z drugiej strony. Nagminnie Pacjenci przychodzą na 15minutową wizytę i zaczynaja od słów „mam 3 problemy”, No sorry ale w 15minut można ogarnąć jeden, przez to robi się obsuwa, bo przecież nie powiem „jedna wizyta-jeden problem”, a pacjenci uważają ze skoro już płacą to załatwią wszystko na raz, ja to poniekąd rozumiem, ale naprawdę to generuje opóźnienie. Inna sprawa, ze czasem rzeczywiście ktoś
@matixrr: prowadzę placówkę, korzystam z znanego-lekarza, daj mi proszę znać do kogo od nich mam napisać w celu podrasowania opinii :)
System opinii nie jest idealny, ale nie jest tragiczny jak niektórzy piszą
@BrockLanders:

koleś poszedł prywatnie, został źle pokierowany i nie poinformowany przez obsługę i to jeszcze jego wina xD?


Jak się zapisuje do lekarze, to z reguły mam ku temu jakiś powód, więc przed wyjściem spróbowałabym jednak się dowiedzieć co z moją wizytą. Choćby dlatego, że może mają nowego pracownika na recepcji, który jeszcze nie wszystko ogarnia. Wytłumaczeń może być wiele, zawsze warto zapytać ()