Wpis z mikrobloga

Bardzo rzadkiego hot-hatcha udało mi się trafić w ubiegłym roku. Był to jeden z 35 przeznaczonych na polski rynek nowych Mini John Cooper Works GP. Jak zwykle bywa z edycjami limitowanymi, trzeba było za niego słono zapłacić (203 161 zł w 2020), ale wartości tracić raczej nie będzie. Liczba całkowita to 3000 egzemplarzy, a numer samochodu widać na przedniej osłonie nadkola.

Występuje tu silnik z BMW M135i R4 2.0 306KM, automatyczna ośmiobiegowa skrzynia i napęd tylko na przód. Z zewnątrz auto wyróżnia mocarne tylne skrzydło, osłony nadkoli i sportowe felgi. W środku nie ma tylnej kanapy, wszerz ciągnie się rozpórka, a pasy bezpieczeństwa są w kolorze czerwonym, jak w Fiacie Cinquecento Sporting.

Czy mamy tutaj Mireczków, którzy jeździli bardzo mocnymi autami z napędem na przód i potwierdzają tezę, że nie dają one takiej radości z jazdy jak tylnonapędowe lub 4x4?

#rzetelnafura
#carspotting #carboners #samochody #motoryzacja #mini
Pobierz DerMirker - Bardzo rzadkiego hot-hatcha udało mi się trafić w ubiegłym roku. Był to j...
źródło: comment_1670416358pPxPPS6afJfTg8Ifr0qzdd.jpg
  • 55
@DerMirker:

Czy mamy tutaj Mireczków, którzy jeździli bardzo mocnymi autami z napędem na przód


Czy 275 KM w Giulietcie się kwalifikuje?

i potwierdzają tezę, że nie dają one takiej radości z jazdy jak tylnonapędowe lub 4x4?


Tak i nie. Na mokrym asfalcie lub śliskiej drodze jest gorzej niż źle. Na gaz trzeba dmuchać, inaczej o trakcji można zapomnieć. Opcją jest przełączenie na tryb A (mowa o Alfie oczywiście), wtedy jeździ się
ale wartości tracić raczej nie będzie.


@DerMirker: jeden taki w Polsce był ostatnio na sprzedaż po wypadku, możliwe że nawet ten., Rejestracji nie zapamiętałem. Drugiego takiego widziałem na obwodnicy Trójmiasta, więc sporo szczęścia miałem biorąc pod uwagę ich limit na Polskę. Ciekawe auto, chętnie bym się przejechał.

Czy mamy tutaj Mireczków, którzy jeździli bardzo mocnymi autami z napędem na przód i potwierdzają tezę, że nie dają one takiej radości z jazdy
Mazda 3 MPS 260 KM na przednią oś. Szpera i elektroniczny "kaganiec" na 2 pierwsze biegi i trakcja jest. Niestety 4x4 było tylko w 6 Mps ale to większe i cięższe auto


@slaper: Miałem dwa lata 6MPS a zdarzyło mi się też jeździć 3 MPS - w 3 "trakcja jest" na prostej przy suchym asfalcie... Nawet 6MPS z 4x4 ma tendencje do podsterowności.
@DerMirker: miałem staruszka 1998 delikatnie porobionego Volvo C70 2.3 T5 260 koni, w takim starym aucie miałem tylko ABS i auto mieliło oporowo do 3 biegu :D Teraz też ten sam rocznik, BMW E46 193 konie i frajda z jazdy jest niesamowita - jednym słowem bez porównania na korzyść tylnego napędu.