Wpis z mikrobloga

  • 0
@pentoento w Częstochowie u znajomego. Generalnie te silniki po zmianie downpipe kręcą 300km, a po zmianie turbo na is38 i intercooler można celować na 400
  • Odpowiedz
  • 0
@Hadoka: Czytałem ze niektóre (starsze modele z początku produkcji) miały problem ze spalaniem oleju. Da się jakoś odróżnić silniki z wadą od tych bez tego problemu?
  • Odpowiedz
Nie musisz być taki kąśliwy


@WojtekN47: no ale taki jest fakt, to jest platforma budżetowa, jeżdżąca jak wóz drabiniasty i okrutnie podsterowna. Podobno dopiero Golf VIII R i nowe RS3 jako tako jeżdżą, bo zastosowali w nich 4x4 z możliwością przekazania 50% ogólnego momentu obrotowego na tylko jedno z tylnych kół.
  • Odpowiedz
@WojtekN47: one wszystkie biorą większe ilości oleju prędzej czy później . To nie jest tak jak wszyscy piszą , że to wina pierścieni . Ostatnią edycja tych silników przez dodanie wtrysku pośredniego trochę wyhamowywuje ten proces, ale co zrobić takie uroki wtrysku bezpośredniego.
  • Odpowiedz
@bidzej: to auto do wozenia dupy na codzien a nie formula 1, wiem ze a3, golfy itp. prowadza sie #!$%@? bo jezdzilem wielokrotnie, ale dla normalnego uzytkownika w zupelnosci wystarcza
  • Odpowiedz
@bruhh: prawda, ale na moje to lepiej kupić bardziej doposażonego Golfa niż A3, które może jest droższe, ale za to ciaśniejsze ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@bidzej: to fakt, taki golf 7 wygląda o niebo lepiej i bardziej "świeżo" niż nawet najnowsze 8v po lifcie, ja myslalem ze te auta to maja z 15 lat a sie okazalo, ze ostatnie 8v wyjechalo z tasmy w 2019 roku, bo 8v wyglada praktycznie identycznie jak 8p wedlug mnie, troche kosmetycznych zmian, taki mocniejszy lift 8p
  • Odpowiedz