Zrobiłem sobie skrzynkę w blenderze. 900 trisów. Wyszło fajnie. 4 miesiące się uczę blendera z czego miesiąc przerwy miałem. Zostawiam link do sketchfaba w komentarzu.
@chris3d: A to jest jakiś ustandaryzowany art style w branży? Przecież zrobił skrzynkę w stylu który chciał a ty mu mówisz ze ma wstrzelić się w praktycznie inny art style bo tak się robi w branży xD Jakby zrobił skrzynkę z voxeli to byś mu napisał ze ma zrobić taka jaka zapostowales bo nikt już gier z voxelami nie robi? Różne są gry może złe miałeś bo różne są panie „Art
@chris3d: Widać, że nie rozumiesz, ale przynajmniej się poprawiłeś, brawo. "Problem jest gdy ktos nie radzi sobie z feedbackiem. Z takimi osobami najtrudniej współpracować" Uświadomię Cię może, ale op nie jest Twoim współpracownikiem. Możesz pochwalić go, możesz powiedzieć, że #!$%@?, możesz doradzić, ale on Twój feedback w stylu "zrób to inaczej" jest gówno wart, dopóki nie pracuje dla Ciebie. Widać, ze te 15 lat bycia art directorem Ci w dupę mocno
@STM32_bujneo: Nic nowego, przez parę lat pracy w branży już spotykałem takie osoby, co dostały stanowisko seniora czy producenta i już im sodówa odwaliła. Każdy ma robić tak jak oni uważają, bo przecież jak mają stanowisko to znaczy, że wiedzą lepiej i powinno się robić po ich myśli. Może jakby to była produkcja gąbek do naczyń czy montowanie kamer to bym się zgodził, ale chyba użytkownik nie jest w stanie pojąć,
Widzicie, jakbyście wiedzieli o czym piszecie wiedzielibyście, że istnieje artystyczne abecadło: walor, kompozycja i detal. I jeśli chcesz się rozwijać musisz opanować te aspekty.
Koledzy, ja tylko komentuje nad czym mógłby op popracować żeby dobić do poziomu który jest standardem branżowym, zgodnie z moją wiedzą dyrektora artystycznego pracującego w branży gier od 15 lat.
@chris3d: dyrektorem to jesteś co najwyżej klaunów w cyrku. OP pisał ze uczył się blendera, a ta skrzynka jest jednym z pierwszych modeli. Pierwszy model nie musi trzymać żadnych standardów, a nawet nie powinien bo perfekcjonizm prowadzi do prokrastynacji a nie
@STM32_bujneo: Znam taki producentów jak on, nawet mnie to by nie zdziwiło. Narzekać jak ktoś robi coś źle, ale jak zrobi dobrze to słowem się nie odezwie i nie pochwali.
@chris3d: gdybys byl "dyrem branzowym" panie doktorze nauk, to sformulowalbys te rady lepiej, a tak gnoisz typa. Facet sie uczy, chwali sie progressem, a ty mu wyjezdzasz "e zrub lepiej". Ttu na ciebie.
@MienciuskiPajonk: Też bez przesady, gnoić nie gnoi, ale feedback i tak #!$%@? daje. Zero słowa o tym czy dobra robota czy nie, jakieś poprawki z dupy, bo jemu się nie podoba.
@skarpetyodyna: @starplatinum: czy wam się sufit na głowy #!$%@?ł? subop grzecznie, nie atakując nikogo, dał rady początkującemu (jak sam siebie okreslił op). powiedział do czego może przysiąść i na czym się skupić, aby jego skillsy się podniosły. tymczasem wy zdefekowaliście OLA BOGA JAK TAK MOZNA KOGOS POPRAWIAC?!
nie rozumiecie podstawowej terminologii branżowej i się oburzacie, nawet nie znacie słów jakich używa @chris3d, bo nie krytykuje on nigdzie designu sensu
@starplatinum: już poczytałeś trochę po internecie podstawowe terminy z modelowania i grafiki czy nadal oburzasz się na rzeczy, których nie rozumiesz? ( ͡°͜ʖ͡°)
@mmenelica: Co to ma do rzeczy? Siedzę w branży gier i 3D od kilku lat już, wiem o czym chris3d piszę i co to zmienia? Nadal się #!$%@? tam gdzie nie powinien. A jak widzę, że ktoś pisze "nie istnieje dla mnie zły feedback" to pozostaje mi tylko pluć na takiego gnoja, kolejny #!$%@? producent w branży gier XD
#blender #gamedev #stylizedart
"Problem jest gdy ktos nie radzi sobie z feedbackiem. Z takimi osobami najtrudniej współpracować"
Uświadomię Cię może, ale op nie jest Twoim współpracownikiem. Możesz pochwalić go, możesz powiedzieć, że #!$%@?, możesz doradzić, ale on Twój feedback w stylu "zrób to inaczej" jest gówno wart, dopóki nie pracuje dla Ciebie. Widać, ze te 15 lat bycia art directorem Ci w dupę mocno
Komentarz usunięty przez autora
@starplatinum:
@STM32_bujneo:
Widzicie, jakbyście wiedzieli o czym piszecie wiedzielibyście, że istnieje artystyczne abecadło: walor, kompozycja i detal. I jeśli chcesz się rozwijać musisz opanować te aspekty.
Ale szkoda
@chris3d: dyrektorem to jesteś co najwyżej klaunów w cyrku. OP pisał ze uczył się blendera, a ta skrzynka jest jednym z pierwszych modeli. Pierwszy model nie musi trzymać żadnych standardów, a nawet nie powinien bo perfekcjonizm prowadzi do prokrastynacji a nie
W pracy też tak dajesz feedback? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
nie rozumiecie podstawowej terminologii branżowej i się oburzacie, nawet nie znacie słów jakich używa @chris3d, bo nie krytykuje on nigdzie designu sensu