Wpis z mikrobloga

@chris3d: A to jest jakiś ustandaryzowany art style w branży? Przecież zrobił skrzynkę w stylu który chciał a ty mu mówisz ze ma wstrzelić się w praktycznie inny art style bo tak się robi w branży xD Jakby zrobił skrzynkę z voxeli to byś mu napisał ze ma zrobić taka jaka zapostowales bo nikt już gier z voxelami nie robi? Różne są gry może złe miałeś bo różne są panie „Art
@chris3d: Widać, że nie rozumiesz, ale przynajmniej się poprawiłeś, brawo.
"Problem jest gdy ktos nie radzi sobie z feedbackiem. Z takimi osobami najtrudniej współpracować"
Uświadomię Cię może, ale op nie jest Twoim współpracownikiem. Możesz pochwalić go, możesz powiedzieć, że #!$%@?, możesz doradzić, ale on Twój feedback w stylu "zrób to inaczej" jest gówno wart, dopóki nie pracuje dla Ciebie. Widać, ze te 15 lat bycia art directorem Ci w dupę mocno
@STM32_bujneo: Nic nowego, przez parę lat pracy w branży już spotykałem takie osoby, co dostały stanowisko seniora czy producenta i już im sodówa odwaliła. Każdy ma robić tak jak oni uważają, bo przecież jak mają stanowisko to znaczy, że wiedzą lepiej i powinno się robić po ich myśli. Może jakby to była produkcja gąbek do naczyń czy montowanie kamer to bym się zgodził, ale chyba użytkownik nie jest w stanie pojąć,
Twój feedback w stylu "zrób to inaczej" jest gówno wart, dopóki nie pracuje dla Ciebie


@starplatinum:

Przecież zrobił skrzynkę w stylu który chciał a ty mu mówisz ze ma wstrzelić się w praktycznie inny art style bo tak się robi w branży xD


@STM32_bujneo:

Widzicie, jakbyście wiedzieli o czym piszecie wiedzielibyście, że istnieje artystyczne abecadło: walor, kompozycja i detal. I jeśli chcesz się rozwijać musisz opanować te aspekty.

Ale szkoda
Koledzy, ja tylko komentuje nad czym mógłby op popracować żeby dobić do poziomu który jest standardem branżowym, zgodnie z moją wiedzą dyrektora artystycznego pracującego w branży gier od 15 lat.

@chris3d: dyrektorem to jesteś co najwyżej klaunów w cyrku. OP pisał ze uczył się blendera, a ta skrzynka jest jednym z pierwszych modeli. Pierwszy model nie musi trzymać żadnych standardów, a nawet nie powinien bo perfekcjonizm prowadzi do prokrastynacji a nie
@skarpetyodyna: @starplatinum: czy wam się sufit na głowy #!$%@?ł? subop grzecznie, nie atakując nikogo, dał rady początkującemu (jak sam siebie okreslił op). powiedział do czego może przysiąść i na czym się skupić, aby jego skillsy się podniosły. tymczasem wy zdefekowaliście OLA BOGA JAK TAK MOZNA KOGOS POPRAWIAC?!

nie rozumiecie podstawowej terminologii branżowej i się oburzacie, nawet nie znacie słów jakich używa @chris3d, bo nie krytykuje on nigdzie designu sensu
@mmenelica: Co to ma do rzeczy? Siedzę w branży gier i 3D od kilku lat już, wiem o czym chris3d piszę i co to zmienia? Nadal się #!$%@? tam gdzie nie powinien. A jak widzę, że ktoś pisze "nie istnieje dla mnie zły feedback" to pozostaje mi tylko pluć na takiego gnoja, kolejny #!$%@? producent w branży gier XD