Wpis z mikrobloga

@PiotrFr: polecam forum oilclub.pl ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@eragonn14: ostatnio spędziłem tam 3 godziny na wertowaniu i nadal nie wiem jaki olej najlepszy, czy dawać dodatki i jak tak to jakie xd generalnie to jest taka kobyłka to forum ze trzeba by z tydzień na szukaniu info spędzić xD
  • Odpowiedz
@Onkologia: u mnie w rodzinie był od 2005r, odziedziczyłem po latach na 18 dostałem, śmiałem nim dobre 4 lata ale sprzedałem, blacharsko utrzymany był naprawdę dobrze, jednak mechanicznie zaczął się sypać, tu uszczelka tu drugie itp, koszta naprawy nie duże ale potrzebowałem pewnego auta że wsiadam i jadę, ale też nie ma co się dziwić bo prawie 700k najechane miał xD 2.9td
  • Odpowiedz
@l3gend: FB to rak niestety. Nadaje się jedynie do organizowania wydarzeń, spotów. I można się pochwalić nową ceramiką co najwyżej. Dobrej rady nie dostaniesz, jak ktoś ma rozwiązanie tańsze niż warsztat czy ASO to się wiedzą nie podzieli, tylko używa FB do zarabiania hajsu na frajerach. Cieknie ci siłownik do dachu - zapraszam wymieniam uszczelnienia, lepiej niż w ASO a taniej. A na forach znajdziesz info co trzeba kupić, jak
  • Odpowiedz
@l3gend: Najgorsze jest to, że nawet jeżeli istnieją działające do tej pory fora tematyczne, to odpłynęło z nich na rzecz fejsa masę "normików"-użytkowników, a zostali sami weterani/wyjadacze. Przez co takie fora php mimo że lepsze i poukładane to zrobiły się toksyczne i masę użytkowników uprawia gate-keeping w stylu "było, użyj funkcji szukaj", albo "jeżeli nie znasz odpowiedzi na to pytanie to lepiej się za to nie zabieraj"
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@cotidiemorior: ale za to masz wszystko w 1 miejscu. I dobrze się sprawuje na telefonie. Aczkolwiek jeżeli trzeba coś znaleźć to forum dużo bardziej przyjemne bo ma swój jeden temat i nara. A tam jeden wielki Ew. Kanały odnosnie modelu itd.
  • Odpowiedz
@l3gend: ja miałem prawilne 300k przejechane (a w książce pojazdu że robił jako taxi w Radomiu xD) i o ile mechanicznie nie było źle z nim, o tyle blacharka to dramat, głównie przez to że ktoś już przy nim dłubał i zrobił to w sposób mało profesjonalny :P Chętnie bym kiedyś wrócił ale to są samochody które znikną już niedługo raczej bezpowrotnie
  • Odpowiedz
@l3gend: czekam na dzień, kiedy Fb zacznie pobierać hajs za grupy a jest to kwestią czasu i wpisuje się w ich politykę. Mam nadzieje, że wtedy odżyją fora a ten pejsowaty portal tylko straci.
  • Odpowiedz
@Onkologia: 208 ale w pakiecie master edition( pół roku klepali po wygraniu dtm, daje to full pakiet amg włącznie z kierownicą itp, jak się nie podniesie maski to wygląda jak clk55), mam sentyment do tych przodów, mało ludzi jest co im się one podobają, ale ja jestem jednym z nich xD clk i w123 mam na weekendy, na daily kupiłem gruza peugeota 306
l3gend - @Onkologia: 208 ale w pakiecie master edition( pół roku klepali po wygraniu ...

źródło: comment_16662879711DnH3GEvz9rkvHRy8a2Lte.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@l3gend: śliczna sztuka. Ja mam słabość do W208, dwóch znajomych miało i głównie dlatego jednak zrezygnowałem, poza tym już mam dość problemów z rdzą po okularze xD A teraz to chciałem mieć coś co ma więcej niż 3 drzwi, więc kupiłem Volvo S60, ale ogólnie za starszymi Mercedesami zawsze się odwracam (ʘʘ)
  • Odpowiedz
@Onkologia: dzięki, myślę że to w208 w takim stanie jak jest(serio 0 rudej) będzie warte za jakieś 10 lat więcej od mojego w123 przez to, że teraz w większości są to gruzy za parę groszy, a takie egzemplarze będzie można policzyć na palcach jednej ręki, 100 procent oryginał i nie przez to że tak uważam, ale po prostu nie lubię jakiegokolwiek auta po modyfikacjach
  • Odpowiedz