Wpis z mikrobloga

Witajcie moi pracusie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mam do was pytanie, a mianowicie. Jakie są dostępne stanowiska pracy dla osoby, która zna angielski i niemiecki b2/c1? Przeglądając ogłoszenia, w 90% przypadków, jest to obsługa klienta. Co innego można robić z takim zestawem, niż praca na słuchawce? ( ͡º ͜ʖ͡º) Do tej pory mam właśnie doświadczenie w obsłudze klienta, ale chciałbym spróbować czegoś innego.

Pozdrówki ( ͜͡ʖ ͡€)

#praca #it #korposwiat #korpo
#pracbaza #pracbaza (107) #praca (46) #korpo (36) #pracait (20) #anonimowemirkowyznania (16) #polska (13) #programowanie (13) #januszex (10) #programista15k (9)
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Zimny-jak-lod tak jak piszesz głównie to obsługa klienta. Ale jest też dużo ofert na service desk z lepszą pensją i mniej stresującą robotą. Sam w to poszedłem i byłem zdziwiony jak łatwo potem wejść w poważne IT. Poza service deskiem są też oferty na logistyczne, księgowe pozycje, ale to raczej mniejszość.
  • Odpowiedz
@Zimny-jak-lod tak, też obsługa klienta, ale dużo lepsza, bo wspierasz pracownika innej (zwykle) firmy i muszą się hamować, przy czym klient firmy może wrzeszczeć i pluć na Ciebie, a ty możesz się tylko uśmiechać.

Zaczynając pracę na service desku uczysz się wielu systemów korporacyjnych. Jak działają. Po jakimś czasie możesz próbować na konsultanta tego systemu.
  • Odpowiedz
@Zimny-jak-lod: zarządzie treścią marketingowa na stronach sklepów. Czyli sprowadza się to do tego, że dbasz o to, że na stronie proszku do prania jest zdjęcie proszku do prania i opis proszku do prania a nie np pasty do butów ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@Zimny-jak-lod: A oprócz znajomości języków? Język to tylko narzędzie, które otwiera wiele dróg, ale bez żadnej wiedzy, innych umiejętności, nie uciekniesz od ofert pracy z klientem. Jedynie praca jako tłumacz, nauczyciel/korepetytor.
  • Odpowiedz
@Zimny-jak-lod: Zależy co chcesz robić. Jak nie chcesz pracować z klientem, a jednocześnie pracować w korporacji to wybór masz praktycznie oczywisty - IT. Inżynieria oprogramowania, zarządzanie systemami itp. 2 linia supportu - Azure, ActiveDirectory, Jamf itd. Jeśli bardziej miękko, to na Twoim miejscu może nic nie trzeba robić żeby wejść do HR. Tylko wtedy też masz bezpośrednią pracę z ludźmi.
  • Odpowiedz
Dzięki wszystkim za kulturalne odpowiedzi na poziomie, wypok bawi i uczy.

Poczytam o waszych propozycjach, przemyślę i zobaczymy co z tego wyjdzie.

Pozdrawiam wszystkich ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Zimny-jak-lod: Jak chcesz miec jak najmniejszy kontakt z klientem, a za bardzo nie chcesz się niczego douczać, to jak mówili powyżej, klepanie faktur. Kontakt z klientem dosłownie minimalny, glównie mailami się wszystko załatwia.
No chyba że pechowo trafisz
  • Odpowiedz