Aktywne Wpisy

mleko3-2procent +589
W akcie oskarżenia jakie usłyszał Matecki ws. fikcyjnego zatrudnienia w Centrum Informacyjnym Lasów Państwowych czytamy, że w ciągu 31 mc. pracy, był w niej widziany 5 razy, logował się 8 razy, pobierał comiesięczną pensję, łącznie ponad 320 tys. zł. + nagrody, wziął dofinansowanie na zakup okularów i uwaga! - ekwiwalent za niewykorzystany urlop.
Z zeznań świadków wynika, że Matecki nic nie robił, nie pracował, nie przedstawiał wymaganych rapotów z prac jakie wykonywał,
Z zeznań świadków wynika, że Matecki nic nie robił, nie pracował, nie przedstawiał wymaganych rapotów z prac jakie wykonywał,
źródło: 1000014183
Pobierz
cichyyx +7





źródło: comment_1656198533Kwk5jl1CG5ueGbF3lt72Mg.jpg
PobierzW Holandii ulice rowerowe nie mają statusu prawnego. Obowiązują tutaj normalne przepisy ustawy o ruchu drogowym. Rowerzyści trzymają się maksymalnie prawej strony i jeżdżą z maksymalnie dwiema osobami obok, jeśli nie przeszkadzają innym. Ulica rowerowa może być ograniczona poprzez umieszczenie dodatkowych znaków, takich jak ograniczenie maksymalnej prędkości (znak A01-30) lub zakaz wyprzedzania dla pojazdów silnikowych (znak F01). Znak „Fietsstraat car te gast” nie jest zawarty w przepisach
@nieocenzurowany88: No tak ogólnie, że nie niepokoić rowerzysty, jechać skromnie.
Komentarz usunięty przez autora
Ogólnie ludzie często mają jakieś dziwne wyobrażenie o ruchu rowerowym w tym kraju xD
Zrób coś takiego w Polsce a będzie strach po tym jechać na rowerze, bo samochody będą grzać 70 km/h i wyprzedzać cię na grubość kartki papieru.
@Antorus: Technicznie niczym to sie nie rozni od jezdni, ale kierowca odbiera jasny komunikat, ze ma si etoczyc za autem. Dodatkowo ten fikcyjny pas rozdziału podprogowo zniechęca do wyprzedzania, mimo ze tak na
@Antorus: są postępy, ostatnio to w strefach Tempo 30 w centrum i strefach zamieszkania częściej widzę rowerzystów na chodnikach niż agresywne zachowania kierowców wobec rowerzystów na drogach.
A jestem dzieckiem trzech pedałów, dwóch pedałów i dwóch butów, czyt. poruszam się w każdy możliwy sposób po mieście
Zresztą zobacz w PL jak magicznie wzrosła kultura jazdy 50 w zabudowanym jak mandaty poszybowały.
Widzę na przykładzie własnej dzielnicy, jak zmienił się podział w użytkowaniu środków transportu po oddaniu porządnych dróg dla rowerów prowadzących do centrum oraz tramwaju,
Ogólnie ludzie mają jakieś dziwne wyobrażenie o ruchu rowerowym siedząc w Holandii. Słyszałem