Aktywne Wpisy

Grzesiok 0
Poszukiwane: Filmy pod Halloween dla młodszej młodzieży = 12-13 latków.
Co możecie polecić? Nie chodzi mi o takie błahe produkcje jak gęsia skórka, bo "IT" już mają zaliczone ale z drugiej strony nie wyjeżdżajmy z jakimiś Egzorcyzmami lub Obecnościami, bo to może być za mocne.
#film #filmy #horror #filmnawieczor
Co możecie polecić? Nie chodzi mi o takie błahe produkcje jak gęsia skórka, bo "IT" już mają zaliczone ale z drugiej strony nie wyjeżdżajmy z jakimiś Egzorcyzmami lub Obecnościami, bo to może być za mocne.
#film #filmy #horror #filmnawieczor

ZabijamKury +13
Trochę mi się uleje, bo zaczynam się czuć jak Zajechany Zygmunt.
Pracuję jako programista i zarabiam te magiczne 15k netto na fakturze, czyli po podatkach, zusach, księgowym 10400 zł. Ostatnią podwyżkę miałem dokładnie 2 lata temu i było to magiczne 3 zł na godzinę (zayebista kwota nie ?). Miałem obiecane, że na początku tego roku będę miał 15 zł netto więcej i we wrześniu kolejne 10 zł bo firma się zaczęła
Pracuję jako programista i zarabiam te magiczne 15k netto na fakturze, czyli po podatkach, zusach, księgowym 10400 zł. Ostatnią podwyżkę miałem dokładnie 2 lata temu i było to magiczne 3 zł na godzinę (zayebista kwota nie ?). Miałem obiecane, że na początku tego roku będę miał 15 zł netto więcej i we wrześniu kolejne 10 zł bo firma się zaczęła

Teraz mam fastbacka i póki co uwielbiam to auto. Tył fajny choć inny, infotainment dużo lepsze, zawieszenie bardziej cywilizowane, fotele wygodniejsze, a skrzynia cudownie szybka i sprawna (8DCT).
Dla mireczków zainteresowanych kupnem mam niestety złe wieści. Parę osób już się mnie pytało jak jest z dostepnością i na ile mogłem się dowiedzieć, to obecnie eNek zamawiać nie można i nie wiadomo kiedy będzie można. Zamówione albo są dostarczane od kwietnia albo będą się znowu ślizgać w produkcji niewiadomo jak długo.