Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 175
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 788
A jedna kobieta, ale miła, chyba tylko się jeszcze nie obudziła, na informacje, ze awaria internetu i nie da się karta zapłacić, stwierdziła, ze to on się na samoobsługowej skasuje. I jej puste spojrzenie jak jej powiedziałam, ze to tak się nie da, internetu nie ma w całym sklepie. Długo jej zajęło zajarzenie XD
  • Odpowiedz
@rudyba: Współczuje takich klientów, jak robiłem w restauracji pod złotymi łukami. To po dziś dzień nie mogę z babki która mówiła ze ten Shake jest za zimny…..
  • Odpowiedz
  • 3
@nieocenzurowany88: Poczytałam co to i to nie niestety nie działa u mnie. Kilku klientów próbowało zapłacić i wyskakiwała odmowa albo terminal w ogóle nie reagował na na wybranie opcji „płatność karta”.
  • Odpowiedz
  • 27
@Precypitat: Szczerze mówiąc nawet jak ma gdzieś taka opcje to nie wiem jak to połączyć.

@JBravo akurat ani tipsów ani doklejanych rzęs, ani przedłużanych włosów nie mam. Za to niestety czasami muszę gadać przez telefon w trakcie obsługi bo jestem właścicielem tego sklepu i wiecznie coś ktoś ode mnie chce. Albo któryś pracownik, albo ktoś z żabki, albo zgłaszam awarie telefonicznie.
  • Odpowiedz