Wpis z mikrobloga

Otwieram sobie o 6 Żabkę i ciul, brak internetu. No to pierwsze co robię to karteczki na drzwi i w okolice terminala informujące o awarii. Bez internetu karta nie zapłacisz (a dodatkowo nie kupisz doładowania, nie odbierzesz paczki ani nie zapłacisz rachunku). No i sobie czekam bo wsparcie pracuje od 7 rano wiec poza standardowym restartem modemu, który gowno dał, nie mam co więcej zrobić. Po 7 zadzwoniłam, okazało się, ze Orange ma jakaś awarie na pół miasta i wsparcie było zdziwione, ze jestem pierwsza osoba, która do nich dzwoni.

No i jeszcze kij z tym, ze 99% klientów nie zwraca uwagi na te kartki, póki tylko są zawiedzeni, ze nie kupią śniadania to spoko. Tez bym wolała żeby wszystko działało a nie żebym musiała odsyłać ludzi bez zakupów spod kasy.

Ale wśród tych nieczytających informacji cześć (na szczęście mniejszość) ma do mnie pretensje o to, ze:
- dlaczego nie ma informacji na drzwiach
- skoro już wie, ze informacja jest, to dlaczego nie jest większa
- dlaczego nic nie robię żeby zaczęło działać, tylko sobie stoję
- co on ma teraz zrobić niech pani cos wymyśli
- co to za sklep, w którym karta się nie da zapłacić, zbankrutuje bo tak się nie traktuje klientów. Jego nie interesuje, ze to awaria Orange, to moja wina bo jestem #!$%@?

No i tak mi się dzisiaj fajnie dzień zaczyna ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#zabka #zalesie
rudyba - Otwieram sobie o 6 Żabkę i ciul, brak internetu. No to pierwsze co robię to ...

źródło: comment_16473277499gll4wIY5JiNuaUweUvfMl.jpg

Pobierz
  • 175
  • Odpowiedz
@rudyba w IT jest to samo. Ludzie potrafią przysłać zrzut ekranu z komunikaten i pytają czarny się nie da, po czym przypisujemy słowo w słowo treść tego komunikatu w odpowiedź i już jest jasne.
  • Odpowiedz
@rudyba: Tak zupełnie obiektywnie to w polskiej przestrzeni jest tak nasrane różnymi reklamami, kartkami, komunikatami, znakami etc., że nie dziwota, że czasem coś umyka.
  • Odpowiedz
@rudyba: i tak szacun, że nie trafił się nikt kto by zapytał czemu nie postawisz hot spota z telefonu, żeby można było płacić kartą ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@rudyba: Pracowałam kiedyś w markecie i masz całkowita racje. Do mnie się srali ze kartka na drzwiach i na każdej kasie to z mało. Powinny byc bilboardy w okolicy oklejone a nie jakieś kartki małe na drzwiach
  • Odpowiedz
@nieocenzurowany88 Sorry za necro. Jestem z branży. Offline to historia - u nas dominują transakcje zbliżeniowe, które od dłuższego już czasu są online only (floor limit 0). A płatności telefonami (Android, co do Apple nie jestem pewien) - one od samego początku były online only. Trzeba by użyć interfejsu stykowego (włożyć kartę), jeśli miała Offline PIN to może TAC Default pozwoli na akceptację transakcji pomimo braku komunikacji. Ale nie liczyłbym na to.
  • Odpowiedz