Aktywne Wpisy
Igrekpl +150
Po półtora roku od założenia mojego 125L akwarium, choroba zaczęła postępować, i właśnie w mieszkaniu zameldował się drugi baniaczek o pojemności 400L ( ͡º ͜ʖ͡º) wrzucę zdjęcia jak będzie gotowe :D #akwarystyka
Suheil-al-Hassan +712
No i jeszcze kij z tym, ze 99% klientów nie zwraca uwagi na te kartki, póki tylko są zawiedzeni, ze nie kupią śniadania to spoko. Tez bym wolała żeby wszystko działało a nie żebym musiała odsyłać ludzi bez zakupów spod kasy.
Ale wśród tych nieczytających informacji cześć (na szczęście mniejszość) ma do mnie pretensje o to, ze:
- dlaczego nie ma informacji na drzwiach
- skoro już wie, ze informacja jest, to dlaczego nie jest większa
- dlaczego nic nie robię żeby zaczęło działać, tylko sobie stoję
- co on ma teraz zrobić niech pani cos wymyśli
- co to za sklep, w którym karta się nie da zapłacić, zbankrutuje bo tak się nie traktuje klientów. Jego nie interesuje, ze to awaria Orange, to moja wina bo jestem #!$%@?
No i tak mi się dzisiaj fajnie dzień zaczyna ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#zabka #zalesie
@vomalio: Nie wiem, nie czytam tych kartek ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
Komentarz usunięty przez autora
Każdy dostał mapkę gdzie i co. Teraz wonty, że oni poszli na stary adres xD
@rudyba: to jest najlepszy tekst klientów. XDD Nie wiem jak tacy ludzie potrafią samodzielnie funkcjonować w społeczeństwie.
Ps. w niektórych sieciach, w takich sytuacjach płatności i tak idą ale offline (tak samo jak w samolocie) jak internet wróci to płatności sie reguluja.
Wiem, że jako kasjerce nic ci do tego, bo albo powinnaś być przeszkolona przez pracodawcę albo to powinno samo działać. Ale ludzie wkurzają się na kogo mogą się wkurzyc :p