Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mirki, z działu #przegryw oraz #zwiazki. Powiem Wam, że warto było.
Obecnie jestem starym samotnym 30-letnim kawalerem. Ukończyłem studia IT które dały mi świetną pracę w której zarabiam spore pieniądze. Pracuję zdalnie w obu firmach bez jakiejkolwiek spiny z 5-cyfrową pensją.
Rodziców miałem bogatych ale zupełnie mieli mnie gdzieś. Bogactwo było na zewnątrz domu. Wewnątrz praktycznie nie było niczego. Musiałem sobie kupić wszystko sam po 18 roku życia. Komputer miałem ograniczany; kiedy przeczytałem wtedy z nudów lekturę i się okazało, że w najbardziej kujońskiej klasie jako jedyny miałem dobrą ocenę - starałem się ten fakt retuszować aby rodzice się nie dowiedzieli. Bo już miałbym wtedy amen na kompa. Wtedy też kiedy się uczyłem dziewczyny się ze mnie nabijały. Że jestem informatykiem, że zamulam, że się nie nadaję do życia, że nie palę i nie piję, że nie chodzę na imprezy i że w przyszłości to ja nic nie osiągnę. Miało się wtedy 15 lat. Miało się wtedy 20 lat. Na studiach już sami faceci na szczęście. W wieku 25 lat już o mnie na całe szczęście praktycznie zapomniano jako facecie - nikt się nie odzywał. Oczywiście dziewczyny wychwalały swoich zaradnych facetów pod niebiosa dla których zdanie matury to wyzwanie jak zwycięstwo San Marino nad Polską. No i co? One pracują jako sprzedawczynie w sklepach o wielu branżach po swoim magistrze albo w biurowcu za minimalna/niewiele powyżej minimalnej którym ukończyły na kierunku administracja/zarządzanie/bezpieczeństwo narodowe i inne humany nie dające pracy a stratę czasu. O ile oczywiście tą pracę jeszcze mają. Niektóre to księgowe - to już góra lodowa. A ich faceci? Szukają zarobku gdzie się da i jak się da. Pełen etat to fura marzeń. Chyba, że do Warszawy - ale tam sumując dojazdy do pracy (pełen etat to nie 8h tylko już 12h) + opłaty za mieszkanie i wyjdzie się gorzej niż na minimalnej w rodzinnej miejscowości-dziurze. Ostatnio mi jedna z tych "nabijaczek" mówiła, że 2.000zł i