Wpis z mikrobloga

Ps4 zwykla wesja to straszne gowno na dzisiejsze czasy, ps4 pro nieco lepiej ale dalej to poprzednia generacja, nawet dwa albo trzy do tylu, spiderman to gra bardzo dobrze zoptymalizowana pod ps4 aż dziwne że na tym crapie to tak chodzi, z kolei cyberpunk jest slabo zoptymalizowany ale nawet jakby go poprawili to nie ma szans żeby na ps4 dobrze chodził, to gra wieloplatformowa i detali też jest dużo więcej niż w
@Mikka: A wam ktoś #!$%@?ł kocopołów o jakiejś magicznej wertykalności Cyberpunka i tak powtarzacie bez sensu, bo wow budynek ma 2 piętra na które można wejść a czasami nad ulicą jest kładka czy jakiś most, jakby pierwszy raz w historii gamedevu ktoś zrobił miasto z kilkupiętrowym budynkiem.
@Mikka: Wiesz co, latałem sobie po mieście free camerą w CP2077 na PC i imo... tragedia. To że do kilku budynków da się wejść to nie oznacza że gra jest "wertykalna". CP na górze jest puste i nudne, a środku budynków tekstury byle jak popostawiane. Drugie tyle co widać na własne oczy jest powciskana w siebie we wnętrzach. Strasznie słabe i niedopracowane, tak jakby 5 studentów dostało do zbudowania miasto w
@Mikka: Łykacie te papkę marketingową jak źli... Na jaką skalę? To, że ci #!$%@? masę tekstur nie sprawia, że to jest jakaś ogromna skala, szczególnie że technologicznie Cyberpunk jest śmieciem totalnym. Można by się zastanawiać nad tym aspektem, gdyby w tej grze był jakikolwiek patchfinding i nawigowanie AI po wielu piętrach, ale tam nic takiego nie masz, npc są przyklejone albo poruszają się po jednej linii, to jakie znaczenie dla czegokolwiek