Mireczki mam pytanie.
tl;dr - jak dużo informacji dostanę w warsztacie przed kupnem auta?
Planuję kupić Volvo S60 rocznik około 2015. Dwie oferty które mi się podobają to auta świeżo sprowadzone, jedno z Niemiec (od osoby prywatnej), drugie z USA (komis). W przypadku tego z Niemiec jest tylko jeden wpis w raporcie z VIN, w tym z USA trochę więcej, ale jeszcze ich nie pobierałem, bo nie znam tablic i daty rejestracji.
Wypytam oczywiście o dokumenty itd., ale przed tym pytanie do Was - jak bardzo mogę polegać na warsztacie i diagnozie auta przed kupnem? Jak dużo ewentualnych wałków tam może wyjść? Zamierzam zabrać samochód do autoryzowanego warsztatu Volvo. Boję się, że pomimo na pozór zgadzających się dokumentów i pozytywnej weryfikacji pojazdu, kupię coś w co trzeba zaraz będzie władować masę hajsu ( ͡° ʖ
tl;dr - jak dużo informacji dostanę w warsztacie przed kupnem auta?
Planuję kupić Volvo S60 rocznik około 2015. Dwie oferty które mi się podobają to auta świeżo sprowadzone, jedno z Niemiec (od osoby prywatnej), drugie z USA (komis). W przypadku tego z Niemiec jest tylko jeden wpis w raporcie z VIN, w tym z USA trochę więcej, ale jeszcze ich nie pobierałem, bo nie znam tablic i daty rejestracji.
Wypytam oczywiście o dokumenty itd., ale przed tym pytanie do Was - jak bardzo mogę polegać na warsztacie i diagnozie auta przed kupnem? Jak dużo ewentualnych wałków tam może wyjść? Zamierzam zabrać samochód do autoryzowanego warsztatu Volvo. Boję się, że pomimo na pozór zgadzających się dokumentów i pozytywnej weryfikacji pojazdu, kupię coś w co trzeba zaraz będzie władować masę hajsu ( ͡° ʖ
#danielmagical