Aktywne Wpisy
BobekRobek +8
Wiem, że jest sobota i większość ludzi pewnie spędza czas na różnych aktywnościach niezwiązanych z pracą ale...
jestem lekarzem, pracuje wyłącznie państwowym systemie. Nienawidzę kontaktu z ludźmi. Męczy mnie, wykańcza. Potrzebuje pracy gdzie jestem tylko ja sam, robię coś najlepiej z dala od ludzi i bez kontaktu z ludźmi. Czym się zająć?
#praca #pytanie #pieniadze #depresja
jestem lekarzem, pracuje wyłącznie państwowym systemie. Nienawidzę kontaktu z ludźmi. Męczy mnie, wykańcza. Potrzebuje pracy gdzie jestem tylko ja sam, robię coś najlepiej z dala od ludzi i bez kontaktu z ludźmi. Czym się zająć?
#praca #pytanie #pieniadze #depresja

pcela +72
Kolejny kierowca, co myśli, że wszystko mu wolno. Zastawiony cały chodnik i niszczenie zieleni.
Pojazd należy do ambasady Kataru.
#warszawa #wlochy #parkowanie #patoparkowanie #patologiazewsi #patologiazmiasta
Pojazd należy do ambasady Kataru.
#warszawa #wlochy #parkowanie #patoparkowanie #patologiazewsi #patologiazmiasta
źródło: temp_file2821284858309774076
Pobierz

wklejam Wam jedną z wielu ofert pracy, być może ktoś jest skłonny zmienić swoje obecne miejsce zatrudnienia :)
Branża: telekomunikacyjna
Wymagania podstawowe:
doświadczenie komercyjne w Python
znajomość baz danych, systemu Linux
TDD, CI/CD, testy automatyczne
ogólna wiedza z zakresu pracy z mapami
Oferujemy:
pracę 100% zdalnie
umowę o pracę
Wynagrodzenie rzędu 12-14000 zł brutto/miesiąc (do negocjacji)
możliwość wyboru narzędzi,
pakiet świadczeń socjalnych (pakiet medyczny LuxMed, karnet sportowy),
benefity socjalne i oferty pracownicze,
elastyczne godziny rozpoczęcia pracy.
Jak jesteście zainteresowani tą lub inną ofertą, ale nie macie siły przebicia lub nie chce Wam się brnąć przez ogłoszenia, to zapraszam, postaram się pomóc ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#praca #damprace #python #programowanie #programista15k #pracazdalna
@Lunatik: to prawda, ale robię to dodatkowo, poza swoją regularną pracą, więc jedyne co tracę to chwila czasu :)