Wpis z mikrobloga

GGG: Ok, jest straszny power creep to nerfmimy wszystko tak żeby "spowolnić grę".

Ok, ale w Delve musisz tak samo szybko zabijać potworki bo nie skorygowaliśmy darkness.
Ok, ale jak otworzysz Breach to musisz tak samo szybko je zabijać jak wcześniej, nic tu nie było zmienione.
Ok, ale jak leci Abbyss to tak samo szybko potworki zabijaj bo inaczej nic nie wydropi.
Ok, ale jak robisz Incrusion to lepiej się śpiesz bo timery są takie jak dawniej.
Ok, ale jak bijesz bosów z Betreyal to tak samo szybko ich zabijaj bo uciekną lub zniszczą lab.
Ok, ale jak klepiesz Legion to rób to tak szybko jak wcześniej bo nie wydłużaliśmy timera.
Ok, ale jak robisz Blight to zabijaj potworki dokładnie tak szybko jak wcześniej. Nie, spawnuje się ich tyle samo jak przedtem.
Ok, ale jak odpalisz Delirium to bij moby tak samo, bo mgła ucieka dokładnie jak w 3.14 przed nerfami.

Większość lig opiera się przede wszystkim na czasie i "zoom zoom meta" więc zrobimy mega nerf na wszystko ale tych wszystkich ligowych mechanik nie ruszymy - GGG

#pathofexile
  • 7
@Greg36: jeżeli celem było nie tylko spowolnienie stylu gry, ale też zmniejszenie 'mocy' graczy to ma to sens.
W tym wypadku gracze mogą zrobić mniej przy tej samej inwestycji, to też spowalnia grę: musisz farmić więcej na lepszy sprzęt aby móc robić to co wcześniej. Może chcą powrócić do czasów kiedy robienie czerwonych map nie było dla wszystkich? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@marv0oo: A czy oni znerfili tylko top 5% najdroższych buildów? Oberwało się głównie gemom także jak ktoś miał build za 30c co robił red mapy teraz taki build mu ogarnie co najwyżej t6-8, czyli równo pojechali po całości.