Wpis z mikrobloga

@wolfKida: Nazwa produktu wryje ci się w głowę. Za 4 miesiące zapomnisz o niechęci do firmy, a produkt w głowie zostanie i spośród różnych opcji bardzo możliwe, że wybierzesz właśnie ten.
  • Odpowiedz
@wolfKida: ja tak mam z elektromarketami, jak nie chce mi sie podlaczac swojej muzyki w aucie i zostawiam odpalone radio to najpozniej po 10 minutach krzyczy na mnie ktos z reklamy mediamarktu, euro albo mediaexpertu i wryla mi sie taka niechec do tych sklepow ze przy zblizonych cenach na ceneo wybieram zakupy w jakies mniej reklamowanych sklepach.
  • Odpowiedz
@wolfKida: Tylko ci się tak wydaje. Potem za pół roku patrząc na półkę będziesz kojarzył nazwę jakiegoś produktu a tego obok już nie i weźmiesz to co jest ci 'znane'.
  • Odpowiedz
czyli gdzie nieprawda jest w tym że słuchasz za darmo?


@efem: Nie ma tu nieprawdy. Nie płacę pieniędzmi za słuchanie, płacę czasem poświęconym na reklamy. Czasem, którego jak każdy nie mam za dużo i wolałbym go nie tracić w taki sposób.
  • Odpowiedz
Nie płacę pieniędzmi za słuchanie, płacę czasem poświęconym na reklamy. Czasem, którego jak każdy nie mam za dużo i wolałbym go nie tracić w taki sposób.


@mroznykasztan: możesz zapłacić pieniędzmi i nie będziesz tracił czasu (σ ͜ʖσ)
  • Odpowiedz