Wpis z mikrobloga

Nazwa produktu wryje ci się w głowę. Za 4 miesiące zapomnisz o niechęci do firmy, a produkt w głowie zostanie i spośród różnych opcji bardzo możliwe, że wybierzesz właśnie ten.


@Szczur_Rzeczny: #!$%@? pan.
  • Odpowiedz
@powiedz: reklama Media Expert to marketingowy majstersztyk, handluj z tym. Przed reklamą z tą wyjąca śpiewaczka psa z kulawą nogą ten sklep nie obchodził, mało kto wiedział co to jest. Po szeroko zakrojonej akcji marketingowej Media Expert zaistnieli w zbiorowej świadomości konsumentów, ludzie zobaczyli że to konkurencja dla niemieckiego sklepu i RTV euro AGD.

Brand awareness zrobiony, teraz, z dużą rozpoznawalnością mogą konkurować na niełatwym rynku.
  • Odpowiedz
@adomimodam: nie tylko swoich słucham. Nieraz tworze krótką pod trasą do pracy/sklepu. To prae razy się zdarzyło, że dodawało coś z automatu. Aż anulowałem subskrypcje z irytacji, bo myślałem, że jakbędę miał premkę to to minie. Oczywiście mówię o Spotify
  • Odpowiedz
@Qnioo: Tylko że to nie jest systemowo możliwe AFAIK. Tak, dodają swoje piosenki ale do darmowych kont na mobilkach. W innym wypadku taka opcja na płatnym koncie mogła wystąpić jedynie jesli to była collaborative lista albo curated by spotify. Więc opcja jest taka że albo wystąpił bug (no ok zdarza się), albo ściemniasz że płaciłeś (no też się może zdarzyć) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@wolfKida Subskrypcja miesięczna na spotifaju kosztuje 20 zł, mniej niż jedna płyta. No ale lepiej narzekać, że firma próbuję jakoś zarobić. To niby jak inaczej mają to monetyzować, płatność uśmiechem wykopka?
  • Odpowiedz
Ile razy to ja już słyszałem o tych WYJĄTKOWYCH osobach, na które reklamy nie działają. Oni są "inni" niż wszyscy i mechanizmy psychologiczne ich nie dotyczą i na nich nie działają ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Mmmkurla: No cześć. Są ludzie, którzy mają specyficzne "OCD". Potrafiłem zasuwać na rowerze do innej galerii tylko dlatego, że w tej jednej konkretnej był media expert, którego szczerze nienawidzę ʕ
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@wolfKida:
1. Reklamodawcy nie mają nad tym kontroli
2. YouTube właśnie wprowadza zasadę że każdy film, również taki na niezmonetyzowanym kanale, może mieć reklamę.
3. Tym samym, właściciele kont na YouTube tracą kontrolę nad tym czy będzie u nich reklama czy nie.

YouTube's right to monetise: YouTube has the right to monetise all content on the platform, and ads may appear on videos from channels not in the YouTube Partner
  • Odpowiedz
@adomimodam: Nie no, ja rozumiem, że na tych ichnich playlistach, utwory się zmieniają. Ale właśnie może błąd, bo nie było to ciągłe, ale sporadycznie. Co bardzo irytowało podczas jazdy. Może wrócę jak mi zbrzydną reklamy media expert, ale niesamak pozostanie

Mówimy tu apce , a nie długości benka, wiec dlaczego miałbym kłamać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Szczur_Rzeczny: U mnie wręcz przeciwnie. Im bardziej agresywne i irytujący reklamy czy praktyki tym większym łukiem omijam te firmy i nigdy nie kupuję w tych sklepach. Obecnie firmy rozumieją tylko kopa w dupę w postaci odpływu gotówki i to właśnie jest nasza największa siła i głos - to gdzie wydajemy pieniądze.
  • Odpowiedz
No cześć. Są ludzie, którzy mają specyficzne "OCD". Potrafiłem zasuwać na rowerze do innej galerii tylko dlatego, że w tej jednej konkretnej był media expert, którego szczerze nienawidzę ʕʔ

W imię zasad potrafię zrobić różne rzeczy. I oczywiście wiem, że reklamy sponsorują te serwisy, ale jeśli puszczają mi kilkanaście sekund reklam przed minutowym filmikiem, to na telefon wlatuje Vanced, a na kompie zawsze uBlock.


@NoMercyIncluded: W
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@NoMercyIncluded: Mam podobnie ale chyba nie nazwalbym tego OCD. Kilka razy robiłem test 16personalities i zawsze wychodził mi typ INFP, który należy do typów sterowanych w życiu "od wewnątrz" - swoje zasady, intuicja, odczucia. To by się zgadzało przy aspekcie pomijania produktów/sklepów.

Ja na przykład kiedy widzę w składzie olej palmowy to automatycznie wywalam z wózka, a jest on prawie wszędzie. Nosacz sundajski i jego los jest ważniejszy niż ciasteczka
  • Odpowiedz
@Szczur_Rzeczny: nie wiem, skad masz takie dane o wzmocnieniu negatywnym, gdyz sa one dokladnie odrwotne: gdy zobaczysz nazwe firmy/produkt, ktory zobaczyles uprzednio w negatywnych dla ciebie okolicznosciach, to wlasnie negatywne emocje z tym danym produktem/firma ci sie przypomna (gdyz sa juz skojarzone i to nie tylko w sposob psychologiczno-emocjonalny, ale rowniez na poziomie biologicznym) i raczej odlozysz zakup tego produktu
  • Odpowiedz
A wiesz, jakie mechanizmy Tobą kierują bez udziału świadomości?


@Mmmkurla: A wiesz, że są ludzie, którzy bardzo rzadko robią coś wymagającego więcej niż podstawowych odruchów bez udziału świadomości? To tak po prawdzie przekleństwo i nie polecam, ale daje odporność na niektóre mechanizmy.

Naprawdę, nie wszyscy są tacy
  • Odpowiedz