@JesusOfSuburbia: Chłopie, ale tak się robi gry. Tutaj albo zmodowali kamerę i odlecieli nią do odległych terenów gdzie silnik Redów wczytuje tekstury na podstawie położenia postaci, albo dostali się gdzieś poza mapę, gdzie normalnie dostać się nie powinni i oglądają z bliska tła, które normalnie powinny być widoczne z takiej odległości, że nie zauważyłbyś różnicy. Tak to działa w każdej grze, w takim GTA jak patrzysz na miasto z dystansu
@Tasde: nie, koleś napisał, że zrobił po prostu zooma bez broni, widać na mapie, że stoi na jakieś skarpie, to nie powinno być widoczne gołym okiem jak jest tu
@Kamellot: Mogli to rozwiązać jak gry z lat 90 mgłą, zapyleniem, unoszącą się parą z kanałów (są kanały w NC?) Mogli zrobić rozwiązanie PIP czyli generowanie wycinka fragmentu na który gracz patrzy. W grze sniper jakoś ro rozwiązali.
#cyberpunk2077
źródło: comment_1607940003F7XYDOabdXgt4rKOANVDsf.jpg
Pobierzźródło: comment_1607949848FIFxj0mGkQmGmhWHzkEXZa.jpg
PobierzJeżeli można to zobaczyć normalnie w grze bez jakiś tweaków to CDPR dał ciała.
Tak to działa w każdej grze, w takim GTA jak patrzysz na miasto z dystansu
źródło: comment_1607950957zOTTRJCD3joRALz3552Uom.jpg
Pobierz@Tasde: Widzialem taki sam filmik z kartonami 2d i koles tylko trzymal zooma broni XD
źródło: comment_160795406275xkO1gRM8QZwOgtu4CA3C.jpg
Pobierz@corinarh: w której grze?
Mogli zrobić rozwiązanie PIP czyli generowanie wycinka fragmentu na który gracz patrzy. W grze sniper jakoś ro rozwiązali.
źródło: comment_1607958493kB5xzPRq4VeKbGMZdpGtpF.jpg
Pobierz