Wpis z mikrobloga

@Kamellot: Sam mechanizm jest zupełnie normalny - nie renderuje się niepotrzebnie oddalonych obiektów.

Jeżeli można to zobaczyć normalnie w grze bez jakiś tweaków to CDPR dał ciała.
  • Odpowiedz
@JesusOfSuburbia: Chłopie, ale tak się robi gry. Tutaj albo zmodowali kamerę i odlecieli nią do odległych terenów gdzie silnik Redów wczytuje tekstury na podstawie położenia postaci, albo dostali się gdzieś poza mapę, gdzie normalnie dostać się nie powinni i oglądają z bliska tła, które normalnie powinny być widoczne z takiej odległości, że nie zauważyłbyś różnicy.
Tak to działa w każdej grze, w takim GTA jak patrzysz na miasto z dystansu
Tasde - @JesusOfSuburbia: Chłopie, ale tak się robi gry. Tutaj albo zmodowali kamerę ...

źródło: comment_1607950957zOTTRJCD3joRALz3552Uom.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Kamellot: Mogli to rozwiązać jak gry z lat 90 mgłą, zapyleniem, unoszącą się parą z kanałów (są kanały w NC?)
Mogli zrobić rozwiązanie PIP czyli generowanie wycinka fragmentu na który gracz patrzy. W grze sniper jakoś ro rozwiązali.
  • Odpowiedz