Wpis z mikrobloga

@baal80: Włącz sobie GTA i zobacz jak wygląda poprawny LOD, ktory zachowuje sie jak AI w otoczeniu najblizszym a w dodatku jest za mgła, niewyraźny ( ͡° ͜ʖ ͡°) a tutaj te modele skaczą jam pionki po planszy a w dodatku perspektywa modelu się gdzieś zgubila względem otoczenia.
@Kamellot: dziś obserwowałem miasto z góry przez snajperkę z największym zoomem w lunecie i nawet w połowie nie doszedłem do takiego powiększenia

zwykła manipulacja powiększony obraz jakiegoś LOD

jak twoim zdaniem jakaś inna gra jest w stanie renderować ruch uliczny widziany z połowy mapy (w open world) to mi ją pokaż

wyjdź na największą górę w gta i zoomuj przez pół mapy na miasto i pokaż mi xD
@baal80: tak, LOD stosuje się we wszystkich grach gdzie masz otwarte przestrzenie, ale akurat tutaj to wygląda na to że redzi próbowali być sprytni i dali sprity zamiast low detail modeli. Z punktu widzenia optymalizacji to pomysł dobry, ale wykonanie tragiczne. Dobry LOD to taki gdzie nie widzisz różnicy, jeżeli widzisz że coś jest nie tak jak powinno to znaczy że LOD jest skopany.
No i tu ewidentnie jest skopany.