Wpis z mikrobloga

@konto_dla_trybu_nocnego to złoży skargę


@Madkapolka: skargi nic nie dają, bo nigdzie nie trafiają. Dostaniesz co najwyżej info, że kurier dostał opierdziel itp, a tak naprawdę skarga nie wyjdzie nigdzie poza komputer pracownika, który go przyjął. Kurier nawet się nie dowie, że jakaś skarga na niego była.
  • Odpowiedz
@Mam-na-imie-Porucznik: przecież protokół od paru lat się pisze po kontakcie telefonicznym z kurierem. Podjedzie, nawet i za 3 dni i piszesz protokół. Nie ma żadnego obowiązku siedzieć i czekać aż ty paczkę rozpakujesz. Przy pobraniu jeszcze gorzej bo najpierw musisz zapłacić, a potem możesz paczki otwierać. Tyle w teorii. Jak masz spoko kuriera i paczka wygląda na uszkodzoną to ci pozwoli otworzyć i jak jest coś nie tak to po
  • Odpowiedz
@MariuszMickiewicz Mi DPD zostawiło paczkę w innym bloku na innej ulicy. I mówiąc zostawiło mam na myśli, że kurier rzucił pod nogi jakiejś starszej Pani paczkę i sobie poszedł. Ja cały dzień czekałam na paczkę a wieczorem przyszedł jakiś straszy Pan, że ma paczkę na moje dane na korytarzu a że jest ciężka do nie dał rady jej przynieść. Paczka cały dzień leżała na korytarzu bo Pan bał się ją wziąć
  • Odpowiedz