Całość robię sobie w WinApi, używam tylko prostych funkcji rysowania do minimapki, a widok z FPS to juz tylko operacje na buforze RGB i wywalanie go na ekran.
W poprzednim filmiku korzystałem z integerów przy teksturowaniu w jednym miejscu glownie dla optymalizacji i przy testowej texturze dopiero zauwazyłem, że strasznie brzydko mapuje w pionie jakby zjadal co drugi pixel, zmieniłem na floaty i zrobiło idealnie, uzywam textury 256x256, raczejnie ma sensu robic mipmapingu, bo efekt jest fajny
Całość robię sobie w WinApi, używam tylko prostych funkcji rysowania do minimapki, a widok z FPS to juz tylko operacje na buforze RGB i wywalanie go na ekran.
W poprzednim filmiku korzystałem z integerów przy teksturowaniu w jednym miejscu glownie dla optymalizacji i przy testowej texturze dopiero zauwazyłem, że strasznie brzydko mapuje w pionie jakby zjadal co drugi pixel, zmieniłem na floaty i zrobiło idealnie, uzywam textury 256x256, raczejnie ma sensu robic mipmapingu, bo efekt jest fajny
@artikow: spoko, taguje pod #mojeraycastingowezabawy, jest jeszcze duzo ciekawych rzeczy ktore mozna wpakowac do raycastera