Wpis z mikrobloga

@Janusz_Hazardu zgadzam się. Ale przeciętny Polak nie odróżnia a4 od A6 a jak ma jeszcze naklejkę S-Line i rs na klapie to już wypas. Generalnie nie mam nic do tych aut i ich kierowców. Za długo pracuje w motoryzacji żeby interesować się kto czym jeździ i z jakiego powodu zakupił dane auto :)
@Jestem_dickem:

Miałem B5 Avant 1.8 i ten się nawet dobrze prowadził, bo motor mały i lekki. Chciałem go zamienić na B7 3.2 ale odpuściłem, bo ta łajza nie chciała skręcać. Kupiłem BMW i na parę rzeczy mogę ponarzekać, ale na pewno nie na prowadzenie.
@DamianQ00Q fajne auto tylko mam prosbe jezdzij z głową bo najwiecej sytuacji bliskich wypadkowi mialem i caly czas mam z kierowcami audi. Czuja sie krolami drogi i pokazuje to nienawisc w ludziach do audi/bmw ktos kto tym kieruje jest zazwyczaj wysoce niebezpieczny i glupi w ruchu drogowym. Takze szerokosci i rozwagi
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@zortabla_rt: a niech sobie robi i jeździ, nie można skomentować? Ja mam zgoła inne podejście do aut na codzień po prostu, klasa premium moim zdaniem jest jak się ma zarobki premium, żeby nie trzeba było dwóch pensji na naprawę awarii oddawać ( ͡ ͜ʖ ͡)
@skate1: A5 jest spokrewnione z A4 więc odpowiedź brzmi- nie. Poza tym nie widziałem jeszcze A5 skonfigurowane za ponad 300k, trzeba by chyba zaznaczyć wszystkie możliwe opcje, no chyba że mówimy o RS5 to wtedy tak, jak najbardziej auto PREMIUM.
@Ark00: Niemcy to jest prosty kraj. Jeżeli mogą kupić coś "made in germany" to to robią. Tak samo jak we Francji jest w cholerę francuzów.
@rskk: to coś nazywa się patriotyzm gospodarczy, to jeden z powodów dlaczego na zachodzie żyje się dobrze, na wykopie z kolei jest wyśmiewany przez ojkofobów, bo wiadomo hehe wszystko co made in poland to gównoooo i wolę zachodnie produkty.