Wpis z mikrobloga

@c43amg a5 jest jeszcze na tym dziwnym poziomie że modele z automatem są poprostu nieco droższe. Mówię tu o trendach z niemieckiego rynku aut używanych. Dużo osób które uważają że manual lepszy pewnie miało do czynienia z jakimś oplowskim cudem lub inną starszą wersją skrzyni. Patrząc tylko na Audi jeśli czyimś pierwszym kontaktem z automatem jest multitronic który jest baaardzo specyficzną skrzynia biegów i dodatkowo ktoś słyszał o kosztach i częstotliwości jego
@DamianQ00Q: ładne auto, ale manual z tym silnikiem to dramat, s-tronic w Audi chodzi jak złoto. No i mam nadzieję, że będziesz trzaskał minimum 20-25 tys. rocznie, bo inaczej płacić za taki silnik ubezpieczenie i go utrzymywać to bezsens. W trasie powinien ci przy 140-150 łykać jakieś 8l/100, a przy tym ma zajebistą dynamikę.
@DamianQ00Q: ziomku, naprawdę zajebiste i wdzięczne auto, sam mam takie, mieszkam za granica i na trasy do Polski co dwa tygodnie jak znalazł, niewiele powinno się psuć w teorii, chociaż nie wiem jaki masz tam realny przebieg, ale...
Generalnie zbieraj jeszcze kase na rozrzad jeśli poprzedni właściciel nie zrobił. Mnie wyszedł we Wrocławiu coś ok 8,5k pln. Widzę ze masz manuala, wiec z większych kosztów odejdzie Ci naprawa S-tronica, także luz
A co innego dla mlodej osoby?


@DamianQ00Q: ja bym jakiegoś hot-hatcha szukał, Audi w gnoju to jest opcja dla kogoś kto ciągnie przyczepę kempingową i ma dwójkę gówniaków ( ͡º ͜ʖ͡º)
@pika_dmj: Nie jestem OPem, ale dla mnie manual jest bardziej angażujący i po prostu zabawny, a dobre wyrównanie obrotów czy heel and toe jest strasznie satysfakcjonujące.