Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Pepe_Boomer: Ale co Ty masz za wonty do komisji. Tu nie ma nic do udowadniania, komisja na podstawie danych z rejestratora stwierdza fakt, albo dał sygnał albo nie. Jak maszynista nie lubi być janko muzykantem to robi to na własną odpowiedzialność. Nikt nie wybiela tym winy kierowcy.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Pociongowy

Ewentualnie mógłby uciekać do przedziału maszynowego ale kto wie ile miał czasu przez debila

Jak to z tym jest. Wszędzie gdzie oglądałem jakieś filmy z wewnątrz elektrowozu była mowa, że nie można otworzyć drzwi i przejść do przedziału maszynowego, bo są one zablokowane podczas jazdy z uwagi na urządzenia pracujące pod wysokim napięciem.
Czy po prostu te blokady w większości starych elektrowozów są niesprawe?
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Vel_Makarena: nie prawda w większości teraz są takie anty paniczne klamki przez szerokość drzwi wystarczy że wbiegniesz w drzwi i się otwierają potem jak się uda wrzucę zdjecie
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@Vel_Makarena: to była mowa o szafie WN (wysokiego napięcia) w starych lokach i fakt, one są zablokowane ale stanowią tylko mała część całego przedziału maszynowego i mają osobne wejście.
  • Odpowiedz
@graf_zero "Ze wstępnych ustaleń policji wynika, że kierowca samochodu ciężarowego, wyjeżdżając z terenu budowy, wjechał wprost pod pociąg pospieszny"
Z tego wynika że wyjazd z terenu budowy był bezpośrednio na tory

Dobre
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@6182: no ogólnie to te 7 są tak słabo zrobione szczególnie te fotele że ciężko nawet wstać i uciec w ostatniej chwili bardzo mało miejsca jest na obrót
  • Odpowiedz