Aktywne Wpisy

Caracas +65
Zbliża się koniec roku, co jest idealnym momentem na małe podsumowania. Jednym z pytań, które często słyszę, jest to, jak realnie wyglądają warunki pracy i zarobki oficera na promie pasażerskim.
Postanowiłem więc przedstawić, jak wygląda to "od podszewki" na moim stanowisku.
Dane podstawowe:
Stanowisko: Drugi Oficer
Postanowiłem więc przedstawić, jak wygląda to "od podszewki" na moim stanowisku.
Dane podstawowe:
Stanowisko: Drugi Oficer
źródło: temp_file7146357827875720634
Pobierz
Lukardio +49


![Mroczna prawda o chipach TPM [Win11]](https://wykop.pl/cdn/c3397993/7307b44f28779879eeb3511cdd13135ba904ff7d4cb1e893ee8b473306deb521,q80.jpg)


źródło: comment_1594196275NxALXt8tUbBKzDqVtKGfAG.jpg
Pobierz@Student_AWAS: guano to jest twoje wciskanie wszędzie na siłę korąńskich/japońskich marek wciskając innym, że wszystkie inne to szrot xD
@Jonn: nie słuchaj tego człowieka, bo to fanboy. UP jest prosty jak budowa cepa, tam nie ma się co psuć, a nawet z 1.0 to jest fajny miejski p----------z. Jak jakość Ci nie przeszkadza to jest jeszcze
Dzis zajechaliśmy ze Szczecina do Mragowa, na S ce elegancko 140 - wiadomo, przy wyprzedzaniu brakuje troche mocny ale to raczej wiadomo.
Nigdy nie bylo z niczym problemu, a obecnie na liczniku 32k km - zero rdzy, awarii - no jak narazie gitara.
Szczerze moge polecic komuś komu nie
@vargemp:
Miałem te auta jako służbówki, każdym zrobiłem po kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Tylko up!a kazałem sobie wymienić po jakichś 2-3 tysiącach, bo się nim nie dało jeździć. Z całym szacunkiem - nie pisz mi, że jest w czymś przyjemniejszy od np. Fiata 500, bo to istne herezje. Up to daremny wózek drabiniasty, twardy, niewygodny i beznadziejnie mdły w
Fakt, że z ergonomią to tam niewiele wspólnego miało - otwieranie szyb z tunelu środkowego rządzi! - ale przynajmniej auto wygodne fotele miało i miękkie zawieszenie. Panda jednak lepsza była dla faceta niż 500.